sobota, 11 stycznia 2014

Jedenaście pytań i jedenaście odpowiedzi czyli Liebster Awards

Booooże *_*
Łącznie z dzisiejszymi będę miała 7 nominacji xD
Booooże...
JAK JA WAM DZIĘKUJĘ!!!
:D
Nie zasłużyłam!
DZIĘKUJĘ BARDZO!!!
:***
Kocham Was!!!

A więc...
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Ja na razie odpowiem na pytania, potem dam 11 swoich takich samych dla każdego a potem nominuję ile i jakie chce blogi bo jak ma się cztery niezrealizowane nominację to można zaszaleć xD

CZWARTA NOMINACJA!
XD
Dostałam nominację od ann horan z bloga http://onedicectionforever.blogspot.com . SERDECZNIE CI KOCHANA DZIĘKUJĘ!!!
:D
1. Ulubiony owoc?
Jagody (xD), truskawki, winogrona czerwone, wiśnie, arbuuuuz  *_* i oczywiście banany!
2. Twój ulubiony dzień tygodnia to?
Piąteczek! xD
3. Farbowałaś kiedyś włosy?
Ym... Miałam czerwone pasemko xD
4. Mieszkasz w mieście czy na wsi?
Wieśniak jezdem se xD
5. Jaki jest Twój wymarzony prezent?
Bilet VIP na koncert 1D
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Śpiewać xD 
Gram na gitarze
Rysuję...
Wymyślam sentencje (xD LOL)
Pisze rozdziały!
Czytaaaam książki!
Albo cokolwiek!
Kocham czytać! ♥
7. Jakie jest Twoje drugie imię?
Ale Ale Aleksandra
Taka taka taka ładna
xD
Nie no dżołk xD
Olkaa @_@
8. Jaki masz kolor pokoju?
Ciemny fuksjowy ^^
9. Jak chciałabyś spędzić ostatni dzień życia?
xD
Powiedziałabym wszystkim co o wszystkich myślę, darłabym ryja i śpiewała piosenki one direction i leżała przed TV XD
I położyłabym się na środku jezdni krzycząc:
"Jestem bogiem!
Uświadom to sobie, sobie
Ty też jesteś bogiem!
Tylko wyobraź to sobie, sobie" xD
Ambitnie ;D
10. Kim chcesz być w przyszłości?
O boże xD
Zawsze mówie, że lekarzem ale nwm xD
11. Kto jest twoim ulubieńcem z 1D i dlaczego?
Niaaaaaaaall!
Bo jest słodki i naturalny!
Nie udaje nikogo kim nie jest!
Jest cudowny i nie mogę zrozumieć dlaczego niektóre pseudo-directioner go hejtują
-.-
I ma przepiękny głos!!!
:D


PIĄTA NOMINACJA!
Dziękuję za nominację Weronice Turlej z bloga http://nirela-one-direction.blogspot.com/

Jakie owoce lubisz najbardziej ?
Jagody (xD), truskawki, winogrona czerwone, wiśnie, arbuuuuz  *_* i oczywiście banany!
Lubisz Zerrie ?
Kocham ♥ Są cudowni!!! *_*
Co robisz w ferie ?
Nic xD
Postaram się napisać jak najwięcej rozdziałów do przodu xD
I dodawać więcej niż teraz bo wiem, że się opuściłam :/
So sorry :(
Co wolisz wiosnę,lato,jesień czy zimę ?
Jesień :)
Oglądałaś "TIU" ?
Tak! Poryczałam się xD
Ulubiona cyferka ?
69 ;D
Larry vs. Narry ?
Uwielbiam Narrego ale wierzę z Larrego xD
Jak masz na drugie imię ?
NO OLA NOOO!
XD
Jakiego języku chciałabyś się nauczyć ?
Chciałabym umieć płynnie posługiwać się angielskim bo słabo mi to idzie xD
Trenujesz jakomś dyscyplinę ?
Ym... W sensie sport? xD
No to gram i jeżdżę na zawody w piłkę ręczną :D
Najlepszy dzień w życiu ?
Ymmm...
Nwm xD
Chyba do tej pory nie było takiego szczególnego dnia :)


SZÓSTA I SIÓDMA NOMINACJA!
Tutaj chciałabym podziękować #YOLO z blogów http://trololowelove.blogspot.com/ http://normalnienienormalna69.blogspot.com

1.Ulubione zajęcie?
Ymm... Nic nie robienie xD
Czytaaaanie i leniuchowanie przed TV bądź lapkiem ;D
2.Ulubione słowo?
LOL xD
3.ES vs LS?
LS Forever and Always!
:3
4.Polska vs.inny kraj(gdzie byś chciała mieszkać)
Wielka  Brytaaaaaaaaniaaaaaaaaaa, czytaj Londyn xD
5.Justin Bieber HOT or NOT?
NOT!
XD
6.Swift.Lubisz?
Lubię niektóre piosenki a tak to nic do niej nie mam xD
7.Czerwony vs.fioletowy
CZARNY!
xD
Nie no...
CZERWONY :)
8.Drugie imię.
ALEEEKSAAAAAAAAANDRAAAAAAA!
:D
7.Ile masz lat?
13 w marcu 14 :D
8.Kiedy masz urodziny?
28 MARCA ;D
9.Lubisz swoją klasę?
No a jak?!
xD
Jesteśmy zajebiści! @_@
:D
10.Motto?
Wolę żałować, że coś zrobiłam niż to, że tego nie zrobiłam
Żyjmy tak jakby każdy nasz kolejny dzień był ostatnim
Łatwo wybaczam - to mój problem,
ale nigdy nie zapominam co wybaczam- to już Twój problem
11.Ulubieniec z 1D?
NIALL!
:D
A OTO MOJE PYTANIA!
1. Co robisz jak się denerwujesz? (Tik nerwowy itp.) xD
2. Twoja największa wada (wg Cb)
3. Największy lęk
4. Opowiedz jakąś mega wtope!
I NIE PISZCIE, ŻE DUŻO TEGO BYŁO TYLKO MI NAPISAĆ!
XD
4. DOKOŃCZ!
Kocham... 
Nienawidzę... 
Nie wybaczę... 
Mam... 
Zawsze jestem... 
Nie mogę... 
Uwielbiam... 
Szukam... 
Całymi dniami (robię)...
Tęsknię...
 Zapamiętam...
 Odważę się‎...
Ufam...
Marzę...
Szanuję...
Gardzę...
Toleruje...
Chce...
Potrzebuję...
Śmieję się gdy...
Płaczę gdy...
5.Wygodne dresy czy szyk po godzinach?
6. Którym z Pingwinów z Madagaskaru jesteś i dlaczego? :D
7. Trzy rzeczy, które chcesz zrobić przed śmiercią to…?
8. Ulubiony film (może być kilka to sobie obejrzę ^^)
9.Czy byłby z Ciebie dobry Sherlock? Dlaczego? ;D
10. Gdybyś posiadał wehikuł czasu, gdzie i kiedy udałbyś się w pierwszej kolejności?
11. Co cię zainspirowało do pisania bloga?




NO!
A teraz NOMINOWANE BLOGI! :D

MYŚLĘ, ŻE TYLE STARCZY!
XD

Leże i nie wstaje xD
DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ!
:D

21 komentarzy:

  1. Kochana witaj w klubie my tyż wieśniaki ;)
    Hahaha wtopa Jukky kiedyś ci opowiemy.
    Dziękujemy za nominacejszyn :***
    I przepraszamy, że nie komentowałyśmy troszkę było spraw na głowie, ale wszystko nadrobimy. Pozdrowionka :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie dzieję ;D
      I nie ma za co ;D
      I koniecznie mi opowiecie!
      xD

      Usuń
  2. Heheh ciekawe pytania xD.Dziękuje za nominacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację jesteś boska <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujęza nominację ♥
    Własnie założyłam bloga z przyjaciółką. Może akurat wpadnie Ci do gusu :*
    http://fanfiction-littleme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej to ja Nialler_xx z bloga lucyna-lucy.blogspot.com teraz muj blog jest pod tym adresem http://lely-leely.blogspot.com a wcześniejsza nominacja jest aktualna??

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajjjjj! Dziękuję za kolejną nominację! :-)
    Nie powiem jest mi miło ;)
    Czekam na nowy rozdział :**
    Pzdr MissPotatoe <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No hej.
    Zapraszam na czwartą część Ziall'a na nowy blog:
    http://normalnienienormalne99.blogspot.com/p/menu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie zapraszam na 7 rozdział czarnego lustra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) ,Zapraszam na kolejny rozdział "czarnego Lustra" ;3 .Pozdrawiam !
    Czekam aż coś się tu pojawi :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahahaha wiem, że jestem psychiczna, ale mam kolejne ff, zapraszam ♥
    i-scared-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie zapraszam w wolnej chwili na 9 rozdział "Czarnego Lustra" :D
    I czekam aż coś twojego się pojawi :(

    OdpowiedzUsuń