poniedziałek, 24 lutego 2014

;_;

Hej...
To już koniec.
Niestety
Zawiodłam i to już jest koniec
.
.
.
To koniec mojej jakiejkolwiek dobrej opinii u  was ;(
PRZEPRASZAM!
Przepraszam was za to, że zawodzę!
Przepraszam za to, że obiecuję choć obietnic nie wypełniam...
Obiecałam, że rozdziały będą się pojawiały częściej.
Obiecałam, że jeszcze w tamtym tygodniu dodam rozdział.
No ale nie spełniłam danej obietnicy.
Powinniście się na mnie za to obrazić.
W każdym razie jestem tu po to aby przeprosić ale też po to aby się choć trochę wytłumaczyć.
Chodzi o to, że ja po prostu jestem chora..
Tak, psychicznie też ale w tym momencie bardziej mi chodzi o taką ogólną chorobę ciała nie umysłu....
Właśnie zdycham na łóżku w pokoju ;_;
Numm...
Wiem, że to mnie nie tłumaczy i pomimo wszystko powinnam napisać coś, ale...
Ale nie mam już wytłumaczenia.
Przepraszam bardzo!
Mam nadzieję, że mi wybaczycie, chociaż nic od was nie oczekuję...
Rozdział pojawi się niebawem...
Mam nadzieję.

22 komentarze:

  1. Życze ci szybkiego powrotu do zdrowia:*
    I chciałam ci powiedzieć że zawsze będe czekać na kolejny rozdział ile będzie trzeba*-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;_;
      Dziękuję kochanie!

      To wiele dla mnie znaczy :)

      Usuń
  2. spokojnie :) nic się nie dzieje ja poczekam a ty zdrowiej :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Dziękuję kocie za zrozumienie :***
      Obiecuję, że niedługo coś się pojawi ^^

      Usuń
  3. Poczekamy :)
    xoxoxoxo <3 i wracaj szybciutko do zdrowia, słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. według mnie ty i tak często nawet rozdziały dodajesz są opowiadania w których rozdziały pojawiają się jeszcze później :) nie przejmuj się nikogo nie zawodzisz my poczekamy a ty zdrowiej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Dziękuję :3
      Podnosicie mnie na duchu ^^
      KC :***

      Usuń
  5. poczekamy :) i wracaj do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poczekam ! Zdrowiej kochana jak najszybciej ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Słonko! Zdrowiej!
    I pamiętaj, że Cię kochamy :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Słonko! Zdrowiej<3
    I pamiętaj, że Cię kochamy.
    A jak kochamy, to cierpliwie poczekamy:***
    (Nie czuję, że rymuję xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O boziu!
      Ale wy mnie wspieracie ;_;
      Kocham was!

      Usuń
  9. Będę czekała, choćby nie wiadomo jak długo! :**
    Wracaj do zdrowia!
    Jak jestem chora, to też mi się nic nie chce :P
    To jest standard o.o
    Pzdr MissPotatoe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że rozumiesz ;)
      Niedługo coś dodam :D
      A przynajmniej się postaram xD

      Usuń
  10. Rozumiem kochana :*
    nie martw się wszyscy rozumieją :*
    Taka pora roku że większość ludzi choruje :/
    No ale ja ci życzę zdrówka !
    Uśmiechu !
    I jeszcze raz zdrówka kochana :*
    ps. Szykbo zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń