poniedziałek, 17 lutego 2014

Rozdział XXII + Liebster Awards xD

HEJ!
Przepraszam, że znowu z poślizgiem ale jest xD
Ten rozdział dedykuję Sunny z bloga http://dwie-fikcyjne.blogspot.com/ , która obchodzi dzisiaj urodziny!
:D
ŻYCZĘ CI ZDROWIA, SZCZĘŚCIA, SPEŁNIENIA MARZEŃ, DUŻO WENY I ONE DIRECTION!
XD
STO LAT I JESZCZE DŁUŻEJ!
Bez zbędnych ceregieli zapraszam na next!
PS. WAŻNA NOTKA POD ROZDZIAŁEM!
PS.2. ANKIEEEETAAAAAAAA --------------------------------------------------->
~*~*~


„Kiedy przeniosłam na nią wzrok ona uśmiechnęła się tylko do mnie lekko i szepnęła:
-Witamy znowu na ziemi…”
Na te słowa poczułam w sercu ogromną ulgę!
Ziemia…
Londyn.
Mój dom.
Bo domem nie jest to miejsce gdzie się urodziliśmy…
Domem jest to miejsce które kochamy i które chcemy aby nas pokochało.
Moje serce.
Moja ziemia.
Mój Londyn.
Tysiące serc, które biją w Londynie a ja czuję, że on i tak należy do mnie.
Spojrzałam na mamę  a ta znowu się do mnie uśmiechnęła a ja zapytałam:
-Dlaczego jesteśmy w szpitalu?
Nie powiem…
Lekko się zdziwiłam, no bo niby dlaczego miałabym być w szpitalu.
Nie mam do tego powodu, chyba że:
-Stało się coś komuś? – zapytałam  z przerażeniem.
Nie otrzymałam odpowiedzi.
Moja mama w odpowiedzi odwdzięczyła się mi zszokowanym i przestraszonym spojrzeniem:
- Przecież Twoje ciało tu jest.
Na jej słowa skamieniałam.
-Ale ja nie pamiętam abym trafiała do szpitala.
Na moje słowa mama nabrała szybko powietrza sycąc nieprzyjemnie.
-Nie spodziewałam się, że świat dusz tak Tobą zawładnie.
Nie spodziewałam się, że to tak się potoczy.
A może…
TAK!
To  na pewno przez twoje zatracenie się na początku Twojej nauki…
-Ale co się stało – zapytałam niecierpliwie – przecież ja nic nie zrobiłam. Dlaczego jestem w szpitalu? CO SIĘ TU DO CHOLERY DZIEJE?! – już nie wytrzymałam, ale jak widać moja mama też i rzekła płaczliwym głosem
-Zapominasz o swoim Ziemskim życiu, zatraciłaś się w świcie dusz…
-Ale co to oznacza?! – krzyknęłam a moja mama odwróciła się w moją stronę i ze łzami na policzkach wykrzyczała:
-Stajesz się duszą Bello! STAJESZ SIĘ ANIOŁEM!!!



~*~*~
NUM :D
Mam nadzieję, że pierwsza część rozdziału wam się podobała xD
Hyhyhyh.xD
Tak, uwielbiam przerywać w takich momentach xD
BŁAHAHAHAHAH.XD
.
.
.
Ale wiecie co?
Jednak ze względu na to, że Sunny ma dzisiaj urodziny to łapcie i część drugą!
xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/




~PERSPEKTYWA   MAMY   BELLI~
Isa stanęła jak wryta i spojrzała się na mnie oczami pełnymi bólu…
-Ale jak to? – zapytała – Jak to staje się aniołem… Co to w ogóle znaczy? – mówiła już o wiele spokojniej na co ja postanowiłam się jej zrewanżować tym samym.
Wzięłam głęboki oddech i zaczęłam mówić:
- Większość z  nas dostaje od Boga jedno Ziemskie życie. Każdy z nas powinien je wykorzystać jak najlepiej, jednak są tacy, którzy nigdy nie postawili stopy na ziemi jako ludzie. Są to najważniejsze anioły spośród wszystkich ~ są czyste i bez grzechu a nazywa się je Archaniołami…
Kolejnymi z aniołów są Humanusi. Swoją nazwę zawdzięczają oni swojemu poprzedniemu życiu – temu na ziemi, no bo human to człowiek po łacinie, prawda?
Są to ludzie, którzy po zakończeniu swojego ludzkiego życia zostają wezwani do pełnienia wiecznej służby w imię Boga. Może i jest to cudowne ale ma jedną, zasadniczą wadę – humanusi  po jakimś czasie przebywania w świecie dusz nie pamiętają swojego Ziemskiego żywota, chyba że jest im to potrzebne do wypełnienia jakiejś misji, zaś kolej…
W tym momencie mój monolog  przerwała  Bella mówiąc:
-Zaraz, zaraz. Czyli… Czyli ty jesteś… Jesteś humanusem?
Spojrzałam na moją córkę z dumą. Jest taka inteligentna…
-Tak… Jestem humanusem, jednak mam do wypełnienia pewną misję. Jednakże daj mi skończyć.
Kolejni z nich to anieli ziemi…
Są to humanusowie, którzy zostali wysłani na stałe na ziemię z jakąś misją, zadaniem…
A ostatnia rasa to upadli aniołowie…
I humanusowie i upadli aniołowie i przeklęci będąc na ziemi potrafią rozpoznać siebie czy zobaczyć dusze, które teleportowały się z jakąś misją…
Według mnie być upadłym aniołem to jedna z najpiękniejszych rzeczy…
-Dlaczego – ponownie przerwała mi Bella. – Przecież jest się upadłym.
-Tak Bello… Ale nie ważne jest to,  że upadliśmy, lecz to w jaki sposób upadliśmy… Co spowodowało nasz upadek…
Dziewczyna spojrzała mi ufanie w oczy dając znak, że już mi nie przerwie.
Odchrząknęłam i na powrót zaczęłam opowiadać:
- Jak już mówiłam - być upadłym aniołem to jedna z najpiękniejszych rzeczy jakie może się przydarzyć w pozaziemskim życiu. Może nie piękne jest to, że upadliśmy ale to z jakich przyczyn upadliśmy…
Upadli anieli to Ci, którzy byli humanusami ale zanim zapomnieli kim byli i jakie wiedli życie wydarzyło się coś co spowodowało ich powrót na ziemię…
Upadli anieli to tacy, którzy wrócili na ziemię bez pozwolenia najwyższej rady.
Ale to nie jest tak, że każdy kto chce może się zbuntować i stać upadłym aniołem.
Humanus potrafi to zrobić tylko wtedy kiedy musi, lub kiedy czyjeś życie jest zagrożone…
Zapadła chwila cisze a ja westchnęłam przeciągle…
-Nie do końca mnie rozumiesz Bello, prawda? – spojrzałam na córkę a ona kiwnęła ochoczo głową.- Inaczej… Podam Ci przykład!
Niegdyś trafił tu pewien mężczyzna który zmarł w wypadku samochodowym. Na ziemi zostawił żonę i kilkuletniego syna. Bardzo cierpiał ale po jakimś czasie zaczął zapominać o rodzinie kiedy miał zwiastuńczy sen…
Ukazało mu się to iż jego syn umiera na białaczkę.
Zapytał radę a ona to potwierdziła.
Mężczyzna błagał o zesłanie na ziemie.
Chciał pomóc żonie, chciał pracować na leki.
Niestety…
Rada mu na to nie pozwoliła.
Nie widzieli sensu, byli pewni, że malec i tak zginie.
Wtedy humanus  zaczął błagać najwyższego Boga o pomoc.
Zaczął się o wiele więcej modlić, medytować.
Udało mu się wyciszyć całkowicie potrzeby umysłu.
Staczał ze sobą wewnętrzny bój, ale mu się udało…
Przedostał się na ziemie.
Stał się pierwszym upadłym aniołem.
Ci, którym jakimś cudem udało się przedostać na ziemię bez celu – tylko po prostu z zachcianki umysłu są nazywani przeklętymi…
Zapadła cisza
-Upadli aniołowie nie są upadli.
Nie są zbesztani jak przeklęci.
Oni upadli aby powstać w swojej niedoli…  - rzekła Bella a ja uśmiechnęłam się na jej słowa.
-A więc… Staje się upadłym aniołem – zapytała a ja tylko bezradnie wzruszyłam ramionami…
-Nie wiem, naprawdę nie wiem…
Nastała cisza, którą przerwała ona:
 -To nie po to tu jesteśmy…
-Prawda
-Kim jest ta dziewczyna na łóżku? – zapytała Bella
-To ty kochanie – rzekłam

~PERSPEKTYWA BELLI~
-Ja? – zapytałam na co mama kiwnęła głową.
Podeszłam i złapałam za swoją rękę.
(OMG JAK TO GŁUPIO BRZMI XD)
Byłam taka delikatna.
Byłam taka krucha.
Byłam…
Byłam sama
Tak…
Sama w tym pomieszczeniu.
-Jaki dziś dzień? – zapytałam mamę
-Sobota
-Która godzina?
- Czternasta, o co chodzi?
-Jaki to rodzaj szpitala? – zignorowałam pytanie mamy
- Prywatny i prestiżowy, dostępny dla rodziny,  przyjaciół i upoważnionych… Ale o co chodzi?
-Mamo… Proszę powiedz mi prawdę – spojrzałam w oczy matki w których zobaczyłam nieme pytanie – Czy oni mnie odwiedzają? Czy znajdują czas w tym całym zamieszaniu? Są czasem koło mnie?
Oczekiwałam odpowiedzi jak na ścięcie.
Bałam się…
Ale czego?
Tego, że mnie nie odwiedzali?
Tego, że się mną nie przejmowali…
W sumie to bym się nie zdziwiła.
Przecież mnie nie znają.
No to wszystko jasn…
-Nie… - moje obawy się potwierdziły a po policzku słynęła łza – Nie robią tego sporadycznie.
Oni siedzą tu z Tobą cały czas – spojrzałam  zszokowana na matkę – już Ci tłumaczę. Siedzą z Tobą na zmianę. Po 4 godziny każdy. Jednak najwięcej przy Twoim ciele przesiaduje Twój brat i taki chłopak. Jak mu… Niam?- zastanawiała się mama a ja zapytałam
-Kto?
-Ach! – westchnęła zrezygnowana mama – Taki farbowany blondynek z niebieskimi oczami! O! Chyba ma nawet teraz „warte” przy Tobie…
Więcej nie słyszałam bo jej słowa zagłuszyło moje mocno bijące serce a ja zdążyłam jedynie wyszeptać imię chłopaka, który właśnie pojawił się w progu.
-Niall?

~ OCZAMI NIALLA ~
Wszedłem do sali kiedy zobaczyłem coś czego bym się nigdy nie spodziewał.
Zobaczyłem ją i zrozumiałem co się dzieje…
Stała tam razem z jakąś kobietą.
-Niall – moich uszu dopadł szept na który odpowiedziałem:
-Ciiii… Nie tylko ja słyszę szepty dusz…

~*~*~
MOGE OFICJALNIE OGŁOSIĆ, ŻE TO MÓJ NAJDŁUŻSZY ROZDZIAŁ DO TEJ PORY XD
NUM!
Mam nadzieję, że się podobał i zapraszam do komentowania ;D

A TERAZ
.
.
.
LIEBSTER AWARDS XD
DOSTAŁAM TRZY NOMINACJĘ I ZA NIC MI SIĘ NIE CHCE ICH ROBIĆ!
XD
Pomimo tego baaaaaaardzo dziękuję za niminację...
Tym razem zrobię inaczej i
.
.
.
NOMINUJĘ WSZYSTKIE CZYTELNICZKI!
:D
Oto pytania ~
- Data urodzenia ;D
- Jeżeli jesteś anonimem to podaj imię lub chociaż nick a jak masz konto to prawdziwe imię ;3
- Największe marzenie
-JAK TRAFIŁAŚ NA MEGO BLOGA? O.o
xD
- Jak ci się podoba mój blog? 
- Co powinnam w nim zmienić (blogu)?
-Ulubiona piosenka
-Ulubiony film
8 PYTAŃ JUŻ!
:DI dla odmiany pozostałe trzy będą skierowane do mnie :D
Te 3 ostatnie pytania są wasze i skierujcie je do mnie lub do bohatera opowiadania ;D
Odpowiem szczerze chyba, że ktoś poprosi o nazwisko i typu to niech nawet nie marnuje pytania xD
Paaaaaaaaaaa <3



53 komentarze:

  1. Rozdział Świetny *-* !
    Wielkie Dzięki za Dedyka i Życzenia <3
    Jesteś Cudowna i Cudownie Piszesz ...
    Po Prostu Ideał ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ideału to mi baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo daleko! xD

      Usuń
  2. O! No i pytanie....
    Jak dowiedziałaś się, że One Direction w ogóle istnieje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =.=
      Zadajesz m pytania i sama nie odpowiadasz...
      o nie...
      TAK NIE BĘDZIE!
      XD

      Usuń
    2. Odpowiadam xD
      Odpowiedź jest taka, że mi koleżanka o nich powiedziała jeszcze jak byłam CHYBA w 4 klasie ale nie zainteresowało mnie to a potem jedna z moich BF powiedziała mi to w 5 czy 6 klasie xD

      Usuń
  3. Już, spokojnie, wróciłam .
    Odpowiedzi na pytania!
    - Data urodzenia - 17.02.01r.
    - Jeżeli jesteś anonimem to podaj imię lub chociaż nick a jak masz konto to prawdziwe imię - Mam na imię Kaja
    - Największe marzenie-Zostać Artystką(i dobrze przy tym zarabiać)
    -JAK TRAFIŁAŚ NA MEGO BLOGA? - nie pamiętam pewnie na spisie fanfaction
    xD
    - Jak ci się podoba mój blog? - BARDZO
    - Co powinnam w nim zmienić (blogu)?-szybko wrócić na Ziemię
    -Ulubiona piosenka- nie mam lubię wszystkie
    -Ulubiony film- jeden z ulubionych to ''Halloween town''
    No koniec odpowiedziałam... aż się zmęczyłam...
    Pozdro Sunny<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Jestem usatysfakcjonowana xD

      Usuń
    2. I jeszcze jedno pytanie gdzie dać zgłoszenie na konkurs ? o.0

      Usuń
    3. Zakładka konkursy :3
      http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/p/konkursy.html
      :D

      Usuń
  4. Cudowny rozdział <3
    Piszesz fantastycznie kochana :)
    Jestem fanką numer 1 ;)
    Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział ^^
    I zapraszam na moje blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      XD
      Mam pierwszego fana!

      xD
      FANKĘ!
      :D
      XD
      I już do cb idę ;D
      PS. DLACZEGO NIE ODPOWIEDZIAŁAŚ NA PYTANIA?
      =.=

      Usuń
    2. O nie, to ja jestem fanką numer 1 ♥
      Rozdział jest nsjsbskbxkalsks <3
      TAK BARDZO PERFEKCYJNY
      O Boże, dawaj szybko nn :)

      Usuń
    3. Hahahah.xD
      O lol
      Dziękuję :3
      Kocham was ♥

      Usuń
    4. Pytania eh...nie zauważyłam ich hahahah ;)
      -
      -Data urodzenia ;D - Odp. Nie powiem hahah ;)
      - Jeżeli jesteś anonimem to podaj imię lub chociaż nick a jak masz konto to prawdziwe imię ;3 - Marta :)
      - Największe marzenie - Spotkać idoli :)
      -JAK TRAFIŁAŚ NA MEGO BLOGA? O.o
      xD - Przypadkiem xdddd
      - Jak ci się podoba mój blog? - Meeega :)
      - Co powinnam w nim zmienić (blogu)? - Nic ;)
      -Ulubiona piosenka - Rihanna- Russian Roulette
      -Ulubiony film - Dary Anioła- Miasto Kości :)
      A pytania dla Ciebie to:
      Ulubiony film?
      Ulubiona płyta?
      Ulubiona piosenka ;)

      Usuń
    5. -... Uwielbiam "Now is good" "Intruz" i duuużo ale te akurat mi wpadły do głowy pierwsze xD
      UWIELBIAM FILMY FANTASY! ♥_♥
      - Midnight Memories oczywiście!
      :D
      - ...
      Uwielbiam "Little me" i "I don't wanna miss a thing" i " I see fire"

      Usuń
  5. awww....
    O boże Niall....
    matko kobieto !!!!
    czy ty chcesz żebym się pobeczała ?
    (ostatnio to u mnie częste)
    aaaa <3
    lovciam tego bloga !
    lovciam cb !
    :3
    Kiedy nexxt ?
    czekam :*
    a no i u mnie też coś znajdziesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heł heł heł xD
      Ciesze się :D
      NUM!
      I idę do cb :D
      I dziękuję ;3

      Usuń
  6. Doszedł ci mój komentarz ? Bo już się pogubiłam -.- pisało że wysyła....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak ale mam ustawione moderowanie komentarzy xD

      Usuń
  7. Zajebisty rozdział <3 Czekam na next i przepraszam za nieodpowiadanie na te pytania, ale ja nie lubię takich zabaw :*

    OdpowiedzUsuń
  8. - Data urodzenia ;D
    ~Hahah, nie wierzę.. Już tyle razy to mówiłam, ale ok.xd 06.01 ;)
    - Jeżeli jesteś anonimem to podaj imię lub chociaż nick a jak masz konto to prawdziwe imię ;3
    ~Dominika..
    - Największe marzenie
    ~Spotkać 1D, to chyba oczywiste, nie? xdd
    -JAK TRAFIŁAŚ NA MEGO BLOGA? O.o
    xD
    ~Dałaś mi linka u mnie hahah ;*
    - Jak ci się podoba mój blog?
    ~Zajeeeeeeeeeeeeebisty *.*
    - Co powinnam w nim zmienić (blogu)?
    ~Jak dla mnie nic ;*
    -Ulubiona piosenka
    ~Niebieska sukienka(łzy)
    -Ulubiony film
    ~Sala Samobójców/ósmoklasiści nie płaczą
    --------------------------
    Zajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebisty rozdział ;*
    Czekam na NN ;**
    Dodaaaaj szybko :c
    ~~A u mnie jak zwykle brak komentarzy...Naprawdę skończę kiedyś pisać -.-~~Iiiiiiiii.. Nie, żebym się żaliła czy coś xdd~~ Cuddooooooooooooooooo! Zajebisty, mówiłam? NIe? To teraz powiem.Zajebisty *.* ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. mówiłam już że uwielbiam twoje komy?
    To teraz mówie xD
    NIE DOCENIAJĄ CIĘ!
    ;_;
    A piszesz G.E.N.I.A.L.N.I.E.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa.. Na pewno...
      Dobra, mniejsza. Cudoooooooooo! Kiedy NN?

      Usuń
    2. Nwm xD
      Ale dziękuję
      I TAK!
      NA PEWNO =.=

      Usuń
    3. No na pewno..
      Nie kłóć się ze mną bo i tak wygram.
      Ja zawsze mam rację ;]

      Usuń
  10. - Data urodzenia ;D
    - Jeżeli jesteś anonimem to podaj imię lub chociaż nick a jak masz konto to prawdziwe imię ;3
    - Największe marzenie
    -JAK TRAFIŁAŚ NA MEGO BLOGA? O.o
    xD
    - Jak ci się podoba mój blog?
    - Co powinnam w nim zmienić (blogu)?
    -Ulubiona piosenka
    -Ulubiony film

    to tak :P sorki że wtedy nie opowiedziałam ale byłam tylko na chwilkę :*

    22.06 :*
    Gabrysia rzecz jasna :*
    Wydać książkę ? :O
    a wiesz napatoczył mi się taki anionimek który jako jeden z nielicznych komenował mojego bloga i ten anonimek założy sobie bloga i jakoś tak wyszło :P
    twój blog jest...
    boski !
    genialny !
    jedyny !
    jeden z moich ulubionych !
    no i całą resztę już słyszałaś :P
    ulubiona piosenka: zbyt dużo ich :P ale Secrets kocham <3
    a w filmach nie będę wybierać bo jest ich mnóstwo !

    jeszcze raz przepraszam że dopiero teraz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie dzieje :3
      I ciesze się, że odpowiedziałaś :D
      I dzięuję za miłę słowa xD
      I ♥ U

      Usuń
  11. a co do tych pytań to po długim namyśle stwierdzam że:
    1. Co było bodźcem który spowodował że tak pięknie się rozwijasz w tej dziedzinie zwanej pisarstwem ?
    2. Masz chłopaka ? :3
    3. Jaki masz kolor oczu ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ymmm...
      Sczerze?
      Zaczęłam pisać jak zaczęłam czytać blogi xD
      A poza tym uwielbiam wieczoren snuć różne opowieści itp. :)
      Moim natchnieniem jest życie codzienne
      Jaki chumor - taki rozdział xD
      2. Nie mam xD
      Jestem brzydka ;_;
      I GRUBA!
      XD
      3.Taki nijaki xD
      Ni to szary ni to niebieski xD

      Usuń
  12. Hejo;*
    Jezu normalnie nie mogę uwieżyć Bella nie rozpoznała siebie na łóżku!! na dodatek dziewczyna staje się aniołem!.Jeju Niall cały czas przy niej jest,wszyscy się o nią martwią!.Niech wraca na ziemie ale w swoim ciele rzecz jasna xD.
    BożexDD co ty mi robisz z psychiką xDD.
    " wiecie co?
    Jednak ze względu na to, że Sunny ma dzisiaj urodziny to łapcie i część drugą!
    xD"
    Boże xDDD jakie ty masz pomysły,serio myślałam że ten rozdział był taki króciutkixDD.Nie rób mi tak jużxD.
    Świetny tekst! serio piszesz super.Ale sprzedałabym ci kopa że tak rzadko dodajesz xD.Powieść jest tak nisamowita że powinnaś dodawać częściej.
    Serdecznie pozdrawiam.Całuję<3.
    Alice~~^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ummmm...xD
      "Powieść"
      Hahahahahah.xD
      LOL
      Ale mam zaciesz xD
      A co do drugiej części ~ Lubię was wkurzać xD
      Pamiętaj, że was kocham!
      xD

      I dziękuję :***

      Usuń
  13. Serdecznie zapraszam do mnie na kolejny rozdział http://alice–a.blog.pl/ Serdecznie pozdrawiam ! ;*
    Alice~~^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny rozdzialik zapraszam !
    http://dwie-fikcyjne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam że tak późno ale nie miałam czasu żeby przeczytać. Super, super, super :) Fajnie że Niall słyszy głosy duchów ;) Czekam z niecierpliwością na następny i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD
      Faaaajnie,że Ci się podoba :3
      I już idę do cb ;D

      Usuń
  16. Matko już sie bałam, że to tylko tyle rozdziału, a tu proszę druga część! :D o mało nie dostałam zawału! :P
    rozdział boski jak zwykle zresztą. Nie wiem jak mogłabym inaczej jeszcze komentować te Twoje cuda :*
    pisz kolejny, czekam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah.xD
      .
      .
      .
      To było zaplanowane xD
      I dziękuję baaaaaaardzo!
      I to ja czekam na next u cb :***
      U mnie nwm czy się pojawi bo jestem chora ;_;

      Usuń
  17. Łooo, ale się u ciebie dzieje! ;D
    Uwielbiam takie trzymając w napięci opowiadania :)
    Oby tak dalej moja droga:
    A co do pytan to:
    -02.06.1996r.
    -Beata.
    -Wyjazd do Londynu i koncert 1D
    -Hmmm... Nie pamiętam. Zaglądam tu od dawna, a jak trafiłam to nie wiem. Może poprzez komentarz twój na moim blogu? Nie mam pojęcia ;)
    -Jest świetny! Uwielbiam bogi takiego rodzaju :)
    -Moim zdaniem... NIC ;)
    -Zapewne nie twoje klimaty troszkę, ale: Miuosh-Corona
    -Hmm.. Oglądam serial: Breaking Bad (polecam ogólnie)

    Pozdrawiam Bella♥

    Zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Ciesze się ,że Ci się podoba :*
      I czekam na next u Cb :***

      Usuń
  18. dziewczyno :O
    ile ty masz komów :O
    zazdroszczę czytelników i talentu :D
    a u mnie komentujesz tylko ty :(
    za co bardzo ci dziękuję :)
    kiedy będzie nexxt ?
    zapraszam na nowy rozdział :*
    http://one-direction-vs-siatkowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo ludzie są leniwi i im się nie chce komentować x.x
      A co do moich komów to połowę ja nabijam odpowiedziami xD

      Usuń
  19. Nie wiem xdxd Wydaję mi się, że miałaś dluższe :***
    Hmmm fajnie się czytało oczami mamy Belli!
    Tak jakoś inaczej :-)
    Poza tym niezła końcóweczka!
    Wreszcie pojawiła się 1/5 1D ----> Niall =}
    Ojejciu, kochana nie obrazisz się jak nie napiszę wszystkich pytań i odpowiedzi? Jestem trochę zmęczona :P
    - w tw blogu nie zmieniłabym nic!
    -od kiedy go czytam? Skąd go znam? Omg trudne pytania! Chyba znalazłam w polecanych na jakimś blogu albo Ty zostawiłaś komentarz u mnie
    - moje imię Natalia :-)

    - Nwm czy takie pytania też się liczą, ale czy Niall normalnie z nią porozmawia! ?

    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com---> zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Ciesze się, że się podoba ;D
      A co do pytania...
      To oczywiście, że się liczą ;D
      I pomimo, że nie powinnam tego mówić...
      To raczej z nią nie pogada xD

      Usuń

  20. Serdecznie zapraszam do mnie na kolejny rozdział http://alice--a.blog.pl/ Pozdrawiam ;*
    Alice~~^^
    PS:Pisz kolejną część,zostawasz nas w takiej chwili -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochanie <3
    Na początku się wytłumaczę. Otóż nie było mnie przez długi czas, gdyż mój internet nie jest w formie xD Bardzo często po prostu nie otwiera mi blogów... ostatnio również tak było. A więc- Serdecznie Dziękuję Za Dedykację Pod Poprzednią Częścią :****
    No a teraz przejdźmy do meritum sprawy....
    Zastanawiam się ile Ty możesz mieć lat... piszesz tak dojrzale, poruszasz ważne problemy, Twoje części są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z czymś podobnym. Mimo ciężkich dni zmuszasz mnie-czytelniczkę do refleksji...I wiesz co? Podoba mi się to. Na pewno Twój blog jest o czymś. O czymś ważnym. Nie piszesz bezsensownych bzdur i tego Ci zazdroszczę. Każde zdanie jest wyważone i przemyślane. Nie tylko Bella dostaje lekcje życia, ale również my <3. Byłam bardzo ciekawa jej przybycia na ziemię. Doczekałam się i.... było cudownie. Ale mam w sobie odrobinę lęku. Nie chciałabym, żeby Bella raz na zawsze pozostała w świecie dusz. To prawda- intrygujące jest to inne życie. Ale jeżeli mam się szczerze przyznać to już tęsknie za ziemią <3. Jestem niezmiernie ciekawa co dalej, jak będzie wyglądało dalsze życie bohaterki.... I najlepszy moment:
    "Wszedłem do sali kiedy zobaczyłem coś czego bym się nigdy nie spodziewał.
    Zobaczyłem ją i zrozumiałem co się dzieje…
    Stała tam razem z jakąś kobietą.
    -Niall – moich uszu dopadł szept na który odpowiedziałem:
    -Ciiii… Nie tylko ja słyszę szepty dusz…"
    Sam nie wiem co mam myśleć o tym. Mimo to, ten tekst jest intrygujący... Co oznacza, że nie tylko on słyszy szepty dusz? Matko! Jesteś genialna <3 Ja, nigdy w życiu nie wymyśliłabym czegoś podobnego. Skąd Ty czerpiesz pomysły? Czy za Twoją genialność odpowiada "tylko" Twój umysł. No nic. Kończę, jutro mam kartkówkę z historii -_-.
    No i jeszcze jedno - od marca nie mam internetu, więc jakbym nie skomentowała to znasz powód.
    I masz nigdy nie zapomnieć, że ja ZAWSZE O TOBIE PAMIĘTAM!!!!! Zrozumiano?
    No jak tak to pozdrawiam i ślę buziaczki :*********
    Kocham Cię! A Ty Kochasz Żelki! No nie ładnie! <3 :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;_;
      O lol...
      Jak ja widzę twoje komentarze to mam takiego zaciesza na ryju, że sobie nie wyobrażasz tego xD
      Bardzo Ci dziękuję za Twoje opinie, które są dla mnie szczególnie ważne.
      Piszesz co ci się podoba i wiem jak ma dalej pisac aby było dobrze :)
      Odpowiem na pytania
      Mam prawie 14 lat xD
      Tak wiem...
      Gówniarz xD
      Nie mam żadnej inspiracji
      Pomysł ot tak - wpada do głowy ;)
      Ale szczerze?
      Powiem Ci, że pewien rozdział powstał pod natchnieniem religii i słów mojego księdza xD
      Nie pamiętam co to było ale wiem, że pisałam coś na niej xD
      I ja Cb tesh kocham!

      I co do tego Nialla
      Chyba was zaskoczę tym co napisze ale jakbyś tak porządnie przestudiowała pewien fragment to byś się raczej domyśliła ;)
      JESZCZE RAZ BARDZO DZIĘKUJĘ ;D
      PS. Nie musisz się tłumaczyć bo już mi kiedyś mówiłaś, że nie zawsze możesz komentować ;D
      KC
      :***

      Usuń
  22. Wszedłem do sali kiedy zobaczyłem coś czego bym się nigdy nie spodziewał.
    Zobaczyłem ją i zrozumiałem co się dzieje…
    Stała tam razem z jakąś kobietą.
    -Niall – moich uszu dopadł szept na który odpowiedziałem:
    -Ciiii… Nie tylko ja słyszę szepty dusz…
    Heh wyślę jeszcze raz bo nie wiem czy się wysłało. Sorki xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie zapraszam do mnie na kolejny rozdział "CZARNEGO LUSTRA"
    http://alice--a.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń