czwartek, 6 marca 2014

Rozdział XXIV

HEJA :D
Rozdział dedykuję wspaniałej Larry4ever
Przepraszam, że taki krótki ale obiecałam to jest ^^
Niedługo pojawi się kolejny ;D
A więc nie przedłużając zapraszam do czytania!
:D

PS. Tekst może zawierać treści o tematyce brutalnej bądź erotycznej. Zawarte są tu również wulgaryzmy...

CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

~*~*~

„ZAYN! ZAYN! ZAYN…”
Przez dłuższą chwilę nic się nie działo kiedy usłyszałam słowa ciche i niewyraźne… Jak szept.
„Dlaczego? Dlaczego ona?
Dlaczego to na nią spada tyle cierpienia?
Dlaczego ona musi wziąć na swoje barki tak wiele w tak młodym wieku kiedy ja żyję jak jakiś Pan!
Dlaczego to ona?
Moja mała Bella…
Moja mała siostrzyczka…
Moja…
Nie…
Już nie moja.
Zostawiłem ją w najcięższych chwilach.
Nie pomogłem jej!
Od razu uwierzyłem rodzicom zamiast próbować wyjaśnić to z nią!
Przecież poznał bym prawdę w jej oczach…
Dlaczego ja?
 Dlaczego ona?
Dlaczego Bella?
W tym momencie zerwałam „nić porozumienia” między nami.
Już nie mogłam.
To zbyt wiele…
On naprawdę żałuje tego co zrobił.
Naprawdę nic nie wiedział.
Uśmiechnęłam się przez łzy.
Teraz oboje znamy prawdę.
Teraz będzie tylko lepiej.
Zaprzestałam swoich rozmyślań i swój wzrok utkwiłam w dziewczynie mojego brata która leżała wtulona w niego wpatrując się z troską w jego twarz…
Zaczęłam powtarzać imię dziewczyny jak mantrę i skupiłam się na jej tęczówkach.
Zaraz potem usłyszałam
„Jestem złą dziewczyną.
Jestem dla niego niewystarczająca…
Nie potrafię mu pomóc, pocieszyć go.
Żałuję, że jej dobrze nie poznałam.
Może wtedy byłoby łatwiej mu pomóc.
Tak bardzo żal mi Belli.
Wydawała się miła, tylko trochę zagubiona.
Niech ona się w końcu obudzi!
Wtedy wszystko sobie wyjaśnią to Zayn będzie szczęśliwy.
A jeżeli on to i ja…
A…
A jeżeli ona mnie nie polubi?
Zayn chyba liczy się z jej zdaniem.
Widać, że jest dla niego ważna.
Mam nadzieję ,że mnie polubi i za niedługo się wybudzi…”
Po usłyszeniu myśli Perrie uśmiechnęłam się przez łzy wzruszenia.
Ona naprawdę go kocha.
Po przebudzeniu dam im moje błogosławieństwo.
Zaśmiałam się na własne myśli i skierowałam swoje oczy w tęczówki kolejnej osoby jak to robiłam z całą resztą.
Myśli Danielle i Eleanor kręciły się głównie wokół tego, że się o mnie martwiły i o chłopców też bo chodzą strasznie przygnębieni a one nie potrafią temu zaradzić…
Myśli Louisa i Harrego brzmiały mniej więcej tak samo:
„ Tak mi żal Malika.
Nawet nie zdążyli się pogodzić.
Rozstali się w sporze, w kłótni.
Mimo, że chamska to wydawała się być całkiem sympatyczna.
Mam nadzieję, że niedługo się  wybudzi…”
Nie mogłam wysłuchać myśli Nialla bo zwyczajnie go  nie było, natomiast bardzo zdziwiły mnie myśli Liama.
Kiedy wwiercałam spojrzenie  w jego ciepłe czekoladowe tęczówki, usłyszałam:
„-Jestem strasznym człowiekiem!
Jak mogłem chcieć zrobić coś takiego?
Jak ja mogłem o tym pomyśleć?
Zasługuje na śmierć!
To ja powinienem tam leżeć a nie ona…
Chciałbym o tym porozmawiać.
Chciałbym powiedzieć chłopakom i dziewczynom prawdę ale nie mogę…
Co by oni o mnie pomyśleli?
Nie dość, że Zayn by mnie znienawidził to Danielle nie chciałaby mnie więcej widzieć na oczy!
Jak ja mogłem to zrobić?
A wybaczenia nie dostanę nigdy, gdyż ona nic o tym nie wie” – w tym momencie mój kontakt z Liamem się zerwał a ja zaczęłam się zastanawiać  o co mu mogło chodzić…
Spojrzałam w jego oczy ponownie i przypomniałam sobie słowa nauczyciela, że każdy z nas ma w sobie całą wiedzę jaką zdobył przez lata – po prostu musi ją w sobie odnaleźć…
Wspomnienia to też jakaś wiedza a skoro potrafię usłyszeć o czym myślą to może to też zobaczę?
Skupiłam się jak najbardziej potrafiłam i zaraz przed moimi oczami odegrała się scena w której Liam.
On…
On sięgał do tych kabelków od kroplówek.
On…
On chciał mnie zabić.
W tym momencie poczułam narastającą złość, żal i rządzę zadania mu bólu.
Już podniosłam rękę aby zadać mu siarczysty cios w policzek kiedy coś zrozumiałam.
On żałuje…
On naprawdę żałuje.
Widzę to w jego oczach.
A jego myśli stały się tak głośne, że nie musiałam się jakoś specjalnie wysilać aby je usłyszeć.
„Dlaczego?
Dlaczego ja to chciałem zrobić?
Jak ja mogłem nawet o tym pomyśleć?
Zasługuje na śmierć.
Nie!
Ja nawet na to nie zasługuję!
Jak mogłem chcieć zabić człowieka, którego nawet nie znam?
Co mną kierowało?
Jak mogłem?
Jak?”
Spojrzałam na niego z litością w oczach.
Strasznie się męczył.
Hmmm…
Skoro mogę wnikać w ich myśli to mogę również w umysły a to oznacza, że…!
WIEM!
Wiem jak mogę ich pocieszyć i się z nimi porozumieć!
Wiem…
Spojrzałam na zegarek 23:39
Zaraz to się stanie.
Jeszcze chwila i będę mogła zadziałać!

~*~*~
Mam nadzieję, że się podobało ;D
PS. Pierwsza osoba, która zgadnie jak Bella skontaktuje się z resztą dostanie dedyka ^^
Mam nadzieję, że się podobało ;D

41 komentarzy:

  1. Super, tylko szkoda że takie krótkie. ;) Czekamy na następny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale musiał być taki krótki bo to takie wprowadzenie do kolejnego ;D
      O ten kolejny będzie dłuższy ^^
      I dziękuję ;***

      Usuń
  2. Pewnie wniknie w ich myśli, albo poudaje swojego ducha czy coś.
    Rozdział jest świetny nie mogę się doczekać !
    Kiedy next ?
    Sunny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poudaje swojego ducha czy coś xD
      Hahahh.xD
      Dobre ;D
      I ciesze się, że ci się podoba a next już niedługo ;***

      Usuń
  3. Pewnie wniknie w ich myśli, albo poudaje swojego ducha czy coś.
    Rozdział jest świetny nie mogę się doczekać !
    Kiedy next ?
    Sunny

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny rozdział, chciałabym zgadnąć, ale od 4 godzin myślę, myślę i wymyślić nie mogę. Czekam na następny rozdział, mam nadzieję że dłuższy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah.xD
      Jestę se miszczu xx
      I tak - będzie dłuższy ;D
      I dziękuję ^^

      Usuń
  5. Świetne, ciekawe co wymyśliła i co im przekaże za wiadomość. Już nie mogę się doczekać. Zapraszam do siebie na nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  6. krótki :/
    ale piękny *.*
    czekam na nexxta bo mnie strasznie wciągnęłaś :D
    liczę na poważne rozwinięcie sytuacji :*
    <3
    kocham cię..
    wiesz o tym ? :P
    jesteś boska..
    a rozdział...
    taki jak zawsze....
    powalający... <3
    zapraszam do mnie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku!
      Ale cudownie jest usłyszeć takie słowa od tak utalentowanej osoby jak ty!
      :D
      DZIĘKUJĘ!
      :3

      Usuń
  7. No hej :3
    Dziękuję za dedykację :3
    Przepraszam, że dopiero dzisiaj, ale byłam na weekend u babci, a potem, jak wróciłam, to byłam taka wściekłą na Was [czytelników mojego bloga] nie licząc Rose, że nie miałam ochoty wchodzić i sprawdzać czy są rozdziały, czy coś, tylko poszłąm patrzeć na film i chuj i wróciłam. I przeczytałam i uważam, że zajebisty, i szkoda że taki krótki i nie mam pojęcia xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ohoh, chyba się ostatnio wkurwiłam, przepraszam, wybaczysz? :)
      LOLZ ja już nie wiem. Chyba nie będę pisac tego opowiadania :/
      Jak chcesz wiedzieć, to pisz na GG, numer masz ;*
      Jestem między 17;00 a 23;00 huehuehue

      Usuń
    2. Dziękuję *_*
      I za nic mnie nie przepraszaj ;D
      +MASZ JE PISAĆ!!! =.=

      Usuń
  8. Przepraszam, że nie komentowałam ale tata mi zawiesił bloga i zablokował ogólnie bloggera. Rozdział Super!!!!!!!!! Nie wiem co mówić. *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Nic się nie stało, ważne, że wogóle skomentowałaś :)
      I STRASZNIE CI WSPÓŁCZUJĘ!!! ;_;
      I dziękuję :*

      Usuń
  9. Boski, ale zdecydowanie za krótki! :D
    strasznie jestem ciekawa na co wpadła. Sama nic nie mogę jakoś wymyślić :)
    błagam Cię na kolanach napisz szybko kolejny, jak najszybciej!
    Uwielbiam to opowiadanie i ten rozdział jak cała reszta czytało mi się wspaniale :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za te wszystkie miłe słowa :)
      Wiem, że jest mega krótki ale tak musiało być :|
      W każdym razie next pojawi się niedługo
      Albo dziś albo jutro jak nic nie stanie mi na przeszkodzie O.o
      KC ;D

      Usuń
  10. Hej;*
    Boże jaka ja jestem nie ogarnięta >.< jak ja mogłam nie zauważyć tego rozdziały ??,mało tego zostawiłam komentarz pod poprzednik! jaka ja jestem dzisiaj zaryta xD
    Jejku jak ona się z nimi skontaktuje? kurcze to to ma być! jednak chyba dostaniesz tego kopa xD jak mogłaś urwać w takim momencie?! zaraz TO się stanie! a ty urywasz! co to ma być! .
    Jejku biedny chłopak jak się męćzy,dobrze że Bella zrozumiała że on żałuje tego co próbował zrobić,bardzo mi go żal...
    Jejku notka wspaniała! ! !
    Serdecznie pozdrawiam.Całuję<3 CZEKAM Z NIE CIERPLIWOŚĆIĄ NA KOLEJNY ROZDZIAŁ.Bardzo przepraszam z opuźnienia
    Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahah.xD
      Nic się nie stało
      Nwm czy uwierzysz ale ja tak często mam, że nie zauważam, że ktoś coś dodał...xD
      Dopiero jak idę reklamować coś swojego to widzę nowy post i komentuje xD
      Ale to tylko czasami :3
      MUSIAŁAM TU URWAĆ BO INACZEJ BY NIE WYSZŁO XD
      I dziękuję za miłe słowa ;D

      Usuń
  11. Jejciu! Te wszystkie głosy i myśli, które słyszała Bella!
    Liama, Pezz... To to było niesamowite *.*
    Kochana piękny rozdział! :-)
    Chyba jeden z lepszych, mimo że nie najdłuższy! O.o
    Zniewalający!
    Zajebisty!
    *.*

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;_;
      ALE CI DZIĘKUJĘ!
      :D
      Ja myślałam i szczerze mówiąc dalej myślę, że ten rozdział to masakara i to totalna xD
      Dodałam go tylko dlatego, że musiałam bo reszta by nie miała sensu...
      No bo to tak jakby nie rozdział a raczej wprowadzenie do kolejnego :3
      I DZIĘKUJĘ BARDZO!
      :D

      Usuń
    2. Po raz pierwszy weszłam na tw bloga na fonie, by sprawdzić czy nie dodałaś czegoś nowego! I szczerze mówiąc to go nie poznałam xx Dopiero rozdział rozświetlił mój mózg! Trochę inny look na fonie i ogólnie wygląd :) ale i tak fajny :*** pzdr MissPotatoe ;)

      Usuń
  12. genialnyyyy *___* ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ...
      NO WŁAŚNIE!
      Komu ja dziękuję!
      O.o
      Podpisujcie się proszę :3
      ALE DZIĘKUJĘ BARDZO!
      CIESZE SIĘ, ŻE SIĘ PODOBA ;D

      Usuń
  13. cześć kochana :*
    co u ciebie ?
    jak tam zdrówko ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ;D
      Troszkę słaaabo ;(
      Nogę skręciłam ;_;
      A jak u cb? :)

      Usuń
  14. Jasne, zrobię co w mojej mocy ;)
    A mogę wiedzieć czemu 28 marzec? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ;D
      Mam wtedy urodzinki xD

      Usuń
    2. Oooo :D w takim razie na bank się coś pojawi :*

      Usuń
  15. JAK TO SIĘ STAŁO, ŻE NIE ZAUWAŻYŁAM TEGO ROZDZIAŁU?!
    BOSZZ JAKA JESTEM TĘPA
    ROZDZIAŁ JEST BWHDHAOSPCMOAKANCJ ♥
    PIĘKNY *-*
    DAWAJ SZYBKO NN :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;D
      I next będzie szyyybko :)
      Jutro albo dziś ^^

      Usuń
  16. Ojoj O.o
    Zaledwie chwilę mnie nie było a tu takie rzeczy...
    Na początku dziękuję za dedykację pod poprzednią częścią :****
    Zawsze robisz to tak z zaskoczenia...
    więc jeszcze raz Ci dziękuję <3
    Następna rzecz...
    Czyli nowe rozdziały...
    Cu-do-wne
    Nie wiem jak Ty to robisz, ale Twoje dzieła są takie refleksyjne, filozoficzne...
    Masz 14 lat i piszesz w taki dojrzały sposób...
    Jak sobie pomyślę jaka ja byłam w tym wieku....
    Matko o.O !!!
    No jesteś genialna....:****
    A Bella, hmmmm zastanawiam się nad jej niesamowitą metamorfozą...
    Od pierwszego rozdziału bardzo się zmieniła.
    W sumie to trudno mi uwierzyć, że minęło już ponad dwadzieścia rozdziałów.
    Z każdym kolejnym chce się coraz więcej....
    A czy to dopiero początek? Ile ich będzie?
    A powracając do bohaterki...
    Jest niesamowita, też dojrzała....
    Czy w tworzeniu tej postaci wzorowałaś się na sobie?
    Teraz po takiej wewnętrznej przemianie trudno mi ją sobie wyobrazić w jej ciele.
    Czarne włosy i ogólnie taka mroczna postawa w zderzeniu z nową osobowością...
    Hmmm będzie ciekawie.
    No i jak już niegdyś wspominałam...
    To ziemskie życie mi się marzy...
    Chciałabym żeby już się wybudziła, chciałabym poznać jej dalsze losy...
    Wiem, wiem muszę być cierpliwa...
    Ale zrozum, przy Twoim talencie po prostu chce się więcej :***
    No i czytanie w myślach...
    Hyyy ciekawe.... rzekłabym wręcz, że bardzo ciekawe...
    Wszyscy pogrążeni w takim smutku...hmmm aż mi się szkoda ich zrobiło
    Biedni, no i przedstawieni w takim pozytywnym pryzmacie.
    Żałują i dużo myślą. Mają obawy... ot tacy z pozoru zwykli ludzie...
    No właśnie, jestem niezmiernie ciekawa o co chodzi z Niallem
    [Powracam do poprzedniego rozdziału, gdyż go nie skomentowałam]
    Po prostu na maksa mnie tym wszystkim zaciekawiłaś...
    No mam nadzieję, że niedługo wszystko się wyjaśni....
    Bo chyba z kumulacji emocji długo nie wytrzymam =D
    No i ostatnia kwestia...
    Jak Bella się z nimi skontaktuje?
    Hmmmm pierwsza moja myśl jest taka, że przemówi do nich przez sen...
    [Może to dlatego, że ostatnio czytam książkę, w której kontaktują się właśnie w taki sposób]
    No i tyle. Co tu dużo gadać... Twoja genialność mnie przerasta ;)

    No a teraz tadam tadam:
    ,,,,,,,28 marca,,,,,,,
    Czyli Twoje urodzinki <3
    Hymhymhym zawsze miałam trudności ze składaniem życzeń.
    Poniekąd ten komentarz miał być takim prezencikiem ;***
    No ale spróbuję:
    Życzę Ci radości z każdej chwili,
    Abyś była zadowolona z nas czytelniczek i usatysfakcjonowana ilością komentarzy,
    Abyś nie poprzestała na tym blogu, ale w przyszłości rozwijała swoje umiejętności pisarskie (oczywiście jeżeli tego właśnie pragniesz),
    No i myślę, że jako Directioner pewnie pragniesz spotkać chłopców...
    Więc z całego serca Tego Ci właśnie życzę, żebyś była na ich koncercie, porozmawiała z nimi...
    I co jeszcze? Może tak po prostu spełnienia marzeń.
    Jesteś niesamowitą osobą, pomimo że cię praktycznie nie znam, czuję, że jesteś ciepła, opiekuńcza, ale również towarzyska ;) Życzę Ci więc abyś nigdy się nie zmieniła, bo to oznaczałoby jedynie zmianę na gorsze, gdyż teraz jesteś na szczycie idealności :P
    Tak jak wspominałam moje życzenia są niefortunne, może chaotyczne.
    Ale chciałabym, żebyś wiedziała, że z całego serca życzę Ci wszystkiego najlepszego.
    No i może jeszcze z racji tego, że piszesz to jeszcze oczywiście nadmiaru weny <3

    A teraz znana wszystkim regułka
    Pozdrawiam Cię i bezgranicznie Kocham :***
    Foreverdirectioners:*
    I jeszcze na sam koniec wspomnę, że nie wiem, czy moje komentarze będą regularnie się pojawiały z wiadomych i znanych Tobie powodów. Wiem, że Ty wiesz, ale chce być na 100% pewna, że nie będziesz miała do mnie żalu o to.
    No i już naprawdę na sam koniec, jeszcze raz:
    WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE DLA CUDOWNEJ PISARKI :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJEJKU!!!
      ;_;
      To chyba najpiękniejsze życzenia jakie dzisiaj dostałam!
      A Twój komentarz jest cudownym prezentem!
      Kiedy go czytałam uśmiech cały czas gościł na mojej twarzy!
      DZIĘKUJĘ CI!!!

      Dziękuję Ci za miłe słowa co do rozdziału chociaż w pełni na nie zasługuję :3
      KC!
      I czekam na twoje dzieło ;D

      Usuń
  17. Gdzie jest nowy rozdział ja się pytam?! :/
    Ja tu czekam i czekam i czekam, a nic się nie dzieje.
    Mam nadzieję, że się szybko pojawi next bo ja zwariuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej ;*
    Serdecznie zapraszam do mnie na nowy rozdział ! http://alice--a.blog.pl/ .ALE GDZIE U CIEBIE ??!!!!! CHCESZ ŻEBYM STRZELIŁA FOCHA ?? XDDDDDDDDD
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie zapraszam na prolog "Nie Igraj ze Śmiercią"
    http://alice--a.blog.pl/
    Alice
    Hallo! jest pierwszy kwietnia :'(

    OdpowiedzUsuń
  20. OoOO...;O
    Uwolni Liama od dręczącego go poczucia winy?
    Jestem strasznie ciekawa, więc się nie rozpisuje, a lece dalej czytać :)
    Pozdrawiam Bella♥♥

    zapraszam na;
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń