środa, 6 listopada 2013

Rozdział X

Heeeej *_*
No a więc jest kolejny rozdział a dedykuję go Patrycji Horan
A więc...
MIŁEGO CZYTANIA!!!
PS. Tekst może zawierać treści o tematyce brutalnej bądź erotycznej. Zawarte są tu również wulgaryzmy...

CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!
~*~*~

„-Perrie jest super ale ma trochę inny gust niż reszta dziewczyn… 
Woli bardziej rokowe ciuchy, w ciemnych odcieniach i… a zresztą sama zaraz zobaczysz, już jesteśmy na miejscu…”                                                                                      
To co zobaczyłam było… WOW! Willa nie dość, że była ogromna to jeszcze przepiękna. Ruszyliśmy do środka, było tam jeszcze piękniej niż na zewnątrz
Potem oprowadzili mnie po całym domu.
Najpierw pokazali kuchnie, potem salon, jadalnie,  łazienki swoje sypialnie, pokoje gościnne i pokój muzyczny, do którego swoją drogą pewnie nie raz będę się wymykać. A na sam koniec zostawili mój pokój.
Bałam się tego co mogę tam zobaczyć. Weszłam i zobaczyłam…
Nic!
Pokój był cały biały nie było tu nic…
Jedynie na środku pokoju zobaczyłam katalogi: z meblami, farbami , akcesoriami do pokoi…
Odwróciłam się i spojrzałam na nich pytającym wzrokiem. Odpowiedział mi Payne.
– Nie wiedzieliśmy co lubisz i co ci się podoba więc zamówiliśmy ekipę, która opróżniła ten pokój i przemalowała na biało, abyś ty mogła go zaprojektować. Do kiedy twój pokój nie będzie gotowy będziesz mieszkała w sypialni gościnnej. Gdy już się na wszystko zdecydujesz powiesz nam a my zamówimy ekipę…
Ja kiwnęłam tylko głową…
Nie miałam zamiaru nikogo zamawiać …
Sama wszystko zrobię!
– A co jest za tymi drzwiami? – wskazałam palcem na dwie pary drzwi.
– Za jednymi jest twoja łazienka a za drugimi  twoja garderoba – powiedział Niall a ja rozpłynęłam się w jego głosie… Był cudowny i… STOP! Co za dużo to nie zdrowo, koniec tych myśli…
Rzuciłam im krótkie spojrzenie i ruszyłam w stronę łazienki.
– Wow – wymsknęło mi się… Byłą świetna… Nowoczesna w kolorach brązu, beżu i kawy z mlekiem… Jednym słowem cudowna…
- Czyli się podoba? – zapytał Louis a ja tylko przytaknęłam głową i ruszyłam  w stronę garderoby…
Zanim ją otworzyłam usłyszałam jak Zayn mówi
-Może to nie są rockowe ciuchy ale część z nich takie jest a reszta jest czarne lub ciemne...
Nie są to ciuchy w twoim stylu, są za mało dziewczęce... - Dodał Hazza
A ja w myślach zrobiłam WTF bo nie wiedziałam ni chuja skąd on może wiedzieć jaki mam styl...
O tworzyłam drzwi i zamarłam…
To…
Był...
Raj…
Nie było żadnych kolorowych obcisłych topów, kolorowych koszuleczek, sweterków, żakietów, spódniczek, sukienek, kolorowych kozaczków, baletek, szpileczek na obcasiku, sandałków, sweet biżuterii i kapelusików…
Nie… Zamiast tego były luźne koszulki z różnymi wzorami, ciemnie jeansowe spodnie, koszule, bejsbolówki i inne bluzy, trampki, glany, martensy, skejty (buty), fullcapy...                                                                   Było tylko kilka butów na koturnie albo szpilek, i sukienek, ciuchów oraz biżuterii na imprezy… Ale to tylko kilka i miały na to swój własny malutki kącik…
I nawet one były boskie…
Tak mnie zatkało ,że się nie odezwałam.
Wyszłam i spojrzałam na Malika i powiedziałam
-Twoja dziewczyna ma zajebisty gust… - Hazzie opadła kopara…XD
- Ale barany głupie... To są ciuchy rockowe i punkowe...
Zrobiłam facepalma a oni moje słowa puścili mimo uszu...
-Kiedy ty oglądałaś zadzwoniła moja dziewczyna – powiedział Liam – zorganizowały ognisko powitalne dla Ciebie. Tylko w naszym gronie… Wyjeżdżamy za godzinę… O 19…Zgadzasz się?
- Spoko – powiedziałam
- To dobrze. Dziewczyny bardzo chciały Cię poznać. Wcześniej Malik nie mówił nikomu, że ma siostrę, za co na marginesie dostał już od nas i dziewczyn niezły opieprz – Zabolało… Nic o mnie nie mówił? Nawet nie przyznał się ,że ma siostrę… Chciałam mu wybaczyć, ale czara się przelała… Za bardzo mnie to boli aby wybaczyć…
Louis zaśmiał się a Liam kopną go w kostkę… Dopiero wtedy zrozumiał co powiedział i momentalnie przestał się śmiać, pobladł i spojrzał na Zayna, który był równie przerażony jak sam Louis… Bali się, że wybuchnę…
O nie...
Zaskoczę ich.
–Spoko – powiedziałam spokojnie zadziwiając ich i zaraz krzyknęłam – WYPIERDALAĆ!!! Muszę się przebrać!
I takim to sposobem zostałam sama i zaczęłam się przygotowywać na ognisko…
Postanowiłam najpierw przygotować ubrania…
Wybrałam to

(zamiast baletek czarne martensy)













Następnie poszłam do łazienki i wzięłam prysznic i przebrałam się we wcześniej przygotowany zestaw i zrobiła m sobie taki makijaż: I zrobiłam sobie taki makijaż
O tak!
Uwielbiałam ciemny makijaż!
Podkreślał on moje ciemne oczy i jasną, niemal chorobliwie bladą, skórę…
Bardziej przypominałam mamę natomiast braciszek wdał się w tatę, ja mam po nim tylko oczy…
A włosy przefarbowałam na czarno bo tak wyglądałam lepiej niż w blond…
Te bardziej odzwierciedlają mój charakter…
Zanim się obejrzałam a była już 18:45 i musiałam zejść na dół do tych debili…
-.-
Wzięłam jeszcze czarną torebkę i włożyłam do niej portfel, chusteczki i telefon…
Wszyscy już na mnie czekali.
Gdy zeszłam uśmiechnęli się do mnie ale gdy ja odpowiedziałam im chłodnym spojrzeniem spoważnieli.
Bez słowa udaliśmy się do 9 osobowego minibusa…
Chłopcy usiedli w dwóch pierwszych rzędach a ja sama w trzecim…
W sumie mi to odpowiadało…
Całą drogę słuchałam piosenek m.in. „Give Me Love”,
i zanim się obejrzałam byliśmy już na miejscu.
Kiedy wysiedliśmy z samochodu skierowaliśmy się w stronę plaży.
Szliśmy i doszliśmy do małej zatoki zakrytej skałami w której paliło się ognisko.
Siedziała przy nim jakaś dziewczyna, która gdy tylko nas zauważyła podbiegła i wskoczyła w ramiona Malika…
Gdy się od niego oderwała rozpoznałam w niej moją idolkę – Perrie Edwards – lecz postanowiłam zachowywać się normalnie i nie pokazywać, że jestem fanką…
Następnie przywitała się z resztą chłopców buziakiem w policzek a następnie zwróciła się do mnie.
Zaczęła mi się uważnie przyglądać czego nie lubię.
Już miałam jej coś powiedzieć ale uprzedziła mnie sama Perrie i powiedziała:
- Wyglądasz troszkę inaczej niż opowiadał Zayn… W każdym razie jestem Perrie Edwards- przedstawiła się a ja podałam jej rękę mówiąc:
- Isabella Malik, ale mów mi Bella – powiedziałam wypranym z głosu uczuć…
Zdziwiła się nieco moją postawą ale nie wnikała w nic…
Sądzę, że będę w stanie ją polubić…
Zapadła cisza, którą przerwał Louis
- A gdzie Elka i Danielle? – zapytał.
Jak na zawołanie z mroku wyłoniły się dwie kobiece postacie.
Szły w nasza stronę…
Z daleka ich nie rozpoznałam ale gdy znalazły się 10 metrów przed nami rozpoznałam je…
Minęły prawie dwa lata a one prawie się nie zmieniły…
Tylko włosy im trochę urosły.
Tak…
To były one…
Przede mną stały dziewczyny, które myślałam, że nigdy więcej nie spotkam..
Dziewczyny, które powstrzymały mnie przed samobójstwem
Danielle Peazer i Eleanor Calder...

~*~*~
Hej :D
Niestety nie dodam rozdziału w sobotę bo jadę do prababci...
xD
Ale muszę uważać bo będziemy przejeżdżali przez Jarosław i mogą mnie zabrać xDD
(Tam jest psychiatryk)
Mam nadzieję ,że się rozdział podobał...
W komentarzach proście o dedyki :333
AHA!
I chciałabym Was zaprosić na niesamowitego bloga!!!
Piszą go niesamowite dziewczyny *_*
:333
ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA!!!
PS. Jeżeli ktoś z Was ma bloga to proszę abyście informowały mnie o nowych rozdziałach :DDD

28 komentarzy:

  1. Jak zawsze świetny rozdział, pisz dalej, bo już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z A J E B I S T Y! nareszcie sie doczekałam xD jestem ciekawa tych dziewczyn które powstrzymywały ją przed samobójstwem. MOGŁAŚ NAPISAĆ COŚ WIĘCEJ A NIE ZoSTAWIAĆ MNIE W NIEPEWNOŚCI ! xDDDDDDDDDD czekam na ciąg dalszy
    JUSTYNA ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuuujęęęę *-*
      Cieszę się, że Ci się podoba ;D

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy rozdział :D Jestem ciekawa co będzie dalej... :))
    Życzę weny i zapraszam do mnie somerholic.blog.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeeejciu *.*
      KOLEJNA OSOBA CZYTA MEGO BLOGAAA :3333
      DZIĘKUJĘ WAM !!!

      Usuń
  4. CUDOOOWNY *_*
    Dodawaj next!!!
    :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. JAGODA,JA CIĘ KURWA ZABIJĘ! xd
    A poza tym rozdział świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDD
      Zaaaaaa cooo?
      :(
      xD
      I tak ciem kocham!
      I dziękuję ;D

      Usuń
  6. A tak wgl,zapraszam na drugą część imagina ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebisty rozdział. Cudo. I taki emocjonujący. To co powiedzieli chłopcy, że Zayn nigdy nie przyznał im się do siostry było podłe. Cham i prostak. No nic. Niektórzy tak mają. Czekam na następny. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD
      Takie tam pomysły mej durnej głowy :333
      I dzięęęękuję!!!
      :DDD

      Usuń
  8. zajebisteee!!! mam nadzieje ze ją rozpoznają :D xd dodaj szybko.nast. cz. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG dedykacja dla mnie ;* Dziękuję.
    Co tu dużo pisać, rozdział genialny jak zwykle ♥
    Czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęęęękuję!
      :3
      I taaak xD
      Z dedykacją dla cb *_*

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny rozdział :)
    ooo co teraz będzie ? Dziewczyny poznają belle ?
    o boże....
    świetny rozdział :) Perrie dowie się że Bella jest jej fanką ?
    No dziewczyno !! czekam na nexttaaa :)
    świetny był ten rozdzialik :) strasznie mnie wciągnął :)
    oo bosz... ile ty masz czytelników i komentatorów... szczena opada... ale nie dziwię się.. masz talent i wszyscy to widzą...
    masz świetne pomysły...
    jesteś wspaniała....
    czekam na nexxta i życzę weny...
    powiem ci że uwielbiam czytać twojego bloga <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O_o
      Czegoś ty się naćpała O.O
      NIE PODZIELIŁAŚ SIĘ!!!
      XD
      Ty!!!
      Bo szczerze to nie sądze aby jakiś zdrowo myślący rozum napisał, że ja mam talent xD
      To przypaaadek x.x
      xD
      W każdym razie dziękuję :333

      Usuń
  13. wspaniały rozdział :)
    P.S. zapraszam do mnie ff-1d-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heeeeeej :DD
      Dziękuję baaaaardzo!!!
      I na 100% wejdę ;D

      Usuń
  14. Boskie! Dodałam do obserwowanych ;) dodaj szybko nexta, proszę!! Bo się doczekać nie mogę :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ILYSM XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie! Dodałam do obserwowanych ;) dodaj szybko nexta, proszę!! Bo się doczekać nie mogę :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ILYSM XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo matko! Tyle nowych ciuchów dostała ;D
    Mega :) jeszcze te ciuchy wybierała Perrie! :)
    Podwójne zazdro haha ;D
    I Dani i El znów będą mogły sie z nią przyjaźnić.
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń