wtorek, 12 listopada 2013

Rozdział XI

HEEEJĄŁ!!!
:DDD
Co tam?
^^
Jak w szkole? xD
Dużo macie kos? ^.-
Num...
Ja zapraszam na kolejny rozdział który dedykuję anonimowi: Olce *_*
oraz dedykuję go Kamie^^
Nummm...xD
MIŁEGO CZYTANIA !!! ;]
PS. Tekst może zawierać treści o tematyce brutalnej bądź erotycznej. Zawarte są tu również wulgaryzmy...
CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!
~*~*~


 „Przede mną stały dziewczyny, które myślałam, że nigdy więcej nie spotkam..
Dziewczyny, które powstrzymały mnie przed samobójstwem
Danielle Peazer i Eleanor Calder…”
Danielle przywitała się czule z Liamem a Eleanor z Louisem…
Nie mogłam uwierzyć, że znowu się spotkałyśmy…
To było takie piękne…
Ale bałam się…
Bałam się, że one mnie nie pamiętają…

Tym razem odezwał się Malik.
- Bella to są – bezczelnie mu przerwałam:
- My się znamy – powiedziałam a wszystkie pary oczu zostały skierowane na mnie pytającym wzrokiem.
Nawet dziewczyny…
Teraz byłam pewna, że mnie nie pamiętają…
Popatrzyłam na moje byłe przyjaciółki.
Były zakłopotane i speszone…
To dobrze…
Obiecały, że nie zapomną…
Ja też obiecałam i się z obietnicy wywiązałam…
A one?
Zapomniały…
No to im przypomnę!
- Co dziewczyny? Nie pamiętacie mnie? – powiedziałam z kpiną w głosie… W moje słowa władowywałam jak najwięcej jadu… - Obiecałyście coś innego –kontynuowałam – Obiecałyście, że nie zapomnicie… A mi się obietnic nie łamie… A więc zapomniałyście… Hmmm… To wam przypomnę. Pamiętacie jak jakieś dwa lata temu byłyście na wakacjach w Bradford? Poznałyście tam pewną dziewczynę… Nazywała się Isa… Isabella… Miała ona jasną jak śnieg cerę, blond włosy i ciemne jak noc oczy… Wiecie kim jestem? Właśnie nią!!! Teraz już mnie pamiętacie? – zakończyłam swój monolog sarkastycznym głosem…
Dziewczyny stały patrzyły się na mnie oczami jak pięciozłotówki…
W końcu Elka wydusiła:
-I…i…isa? – zapytała drżącym głosem a ja odpowiedziałam:
- We własnej osobie.
Dziewczyny rzuciły się mi na szyję i zaczęły płakać.
A ja?
Odepchnęłam je i powiedziałam chłodnym jak lód,  sarkastycznym głosem:
- Fajnie, że o mnie pamiętałyście…
- Bo pamiętałyśmy… Nigdy o Tobie nie zapomniałyśmy… Po prostu strasznie się zmieniłaś. – Powiedziała Danielle
- Przefarbowałaś włosy i malujesz się i to mocno, a zarzekałaś się, że nie będziesz tego robić…  Masz kolczyk w wardze… - przerwała jej Eleanor
- To jak… zgoda? Wybaczysz nam? – zapytały 
Ja nic nie powiedziałam…
Zaczęłam się zastanawiać…
Miały prawo mnie nie rozpoznać a jak opowiedziałam im to zdarzenie na plaży to od razu mnie sobie przypomniały…
Nie mam im nic za złe… I powiedziałam:
-Nie – dziewczyny momentalnie posmutniały i zalały się gorzkimi łzami a ja dodałam:
- Nie mam wam co wybaczać – dziewczyny rzuciły się na mnie, a gdy się oderwały Eleanor powiedziała:
- I nie masz aparatu na zęby - (tak miałam aparat i dalej mam) 
- A skąd wiesz, że nie mam aparatu?
- A MASZ?! – Krzyknęli wszyscy na raz. Nawet mój brat był zaskoczony a ja odpowiedziałam szorstko:
- Mam… Ale nie mam wam za złe, że nie zauważyliście… Żeby go zauważyć musiałabym się szczerze uśmiechnąć a ja jakoś od trzech lat się tak nie uśmiechnęłam…
Zaśmiałam się gorzko a oni patrzyli na mnie jak na ducha…. W końcu odezwał się Louis:
- Jak można się nie uśmiechać… Ja bym dnia nie wytrzymał. Jak to możliwe?
- Wystarczy nie mieć powodu do śmiechu ale mieć do smutku- odpowiedziałam i ruszyłam w stronę ogniska…
Chwile tak jeszcze stali zastanawiając się nad moimi słowami.
Pierwszy ogarną się Harry i ruszył za mną w stronę ogniska.
Reszta ruszyła za  nim.
Na początku panowała niezręczna cisza, której nienawidzę i dlatego też chciałam ją przerwać…
Zauważyłam, że Niall trzyma gitarę…
I już miałam się odezwać kiedy przypomniało mi się, że się nie przedstawili, a ja nie mam zamiaru dawać im tej satysfakcji, że niby ich znam i powiedziałam:
- Ej! Ty! Farbowana blondynka! – Niall spojrzał na mnie wkurzonym wzrokiem i mi przerwał:
- Nie mów tak na mnie! Znasz moje imię - to go używaj!
A ja już nieźle wkurwiona tym, że nie mają za grosz kultury krzyknęłam: 
- No właśnie, że nie znam!
Chłopcy spojrzeli na mnie a potem na siebie i zrobili face palma w tym samym momencie. 
- Zapomnieliśmy się przedstawić - Powiedział Liam a dziewczyny wybuchły śmiechem a ja patrzyłam tylko na nich z politowaniem.
W tym momencie wszyscy jak jeden mąż stanęli przede mną, więc ja też podniosłam dupę z pnia na którym siedziałam. Pierwszy odezwał się Liam:
- Wybacz nasze roztrzepanie, ale z tego wszystkiego zapomnieliśmy Ci się przedstawić… Nazywam się Liam Payne – po nim odezwał się mop:
- Ja nazywam się Harry Styles
- Louis Tomlinson
- Niall Horan – przedstawili się wszyscy i usiedli a ja razem z ni mi  i odezwałam się ponownie:
- A więc… Yyyy Niall? Może coś zagrasz?
On tylko lekko pokiwał głową i się uśmiechną. Wziął gitarę do rąk i zaczął grać. 
Włącz to (summer love)
Grał przeróżne piosenki i wolne i szybkie, smutne i wesołe a reszta śpiewała zrazem z nim…
Pisząc reszta nie mam na myśli siebie…
Swoją drogą świetnie gra na gitarze i do tego pięknie śpiewa i do tego jest taki cudowny i te ooczyyy…
STOP!
O czym ja myślę?
Ja mam go nienawidzić!
Moje rozmyślania przerwała Danielle:
- Isa…
- Bella… przerwałam jej - wole Bella…
- Ok… A więc Bella… Dlaczego nie śpiewasz z nami ?
Wzrok wszystkich obecnych skierował się na mnie.
A ja?
Już miałam coś odpowiedzieć ale uprzedził mnie Zayn, wybuchając gromkim śmiechem, a pomiędzy jego atakami wykrztusił:
-ONA? Hahahah! Ona przecież nie umie śpiewać! Hahahaha! – Normalnie już płakał ze śmiechu…
A co zrobiła reszta?
Śmiała się razem z nim!
Ale Eleanor i Danielle się nie śmiały…
Perrie ku mojemu zdziwieniu również…
One tylko siedziały i próbowały opanować resztę…
A ja?
Byłam cała czerwona ze złości.
Próbowałam się opanować ale to nic nie dało…
- Z CZEGO SIĘ ŚMIEJECIE?! – krzyknęłam 
Nastała grobowa cisza a wszyscy patrzyli się na mnie z przerażeniem a ja wrzeszczałam dalej:
-No! Z czego?! W życiu nie słyszeliście jak śpiewam!!! Nie widzę więc powodu do śmiechu! A co do Ciebie Malik…-zwróciłam się do zszokowanego brata- Kiedy ostatnio słyszałeś jak śpiewam? Jak miałam 10 lat?! Więc nie wiesz jak teraz śpiewam! Nie wiesz o mnie nic!!!
-Jak nic?! – Teraz to on mi przerwał – Jak nic?! Wiem o Tobie praktyczni wszystko!!! – krzyczał
Ja odpowiedziałam mu z wymuszonym uśmiechem:
-Taaaak? To powiedz ile mam lat? Jakiej muzyki słucham? Kiedy mam urodziny?
Malik przez chwilę się zastanawiał ale odpowiedział:
-Masz prawie 15 lat. Słuchasz popu. Urodziny masz 19 października.
Nie wytrzymałam…
Miałam nadzieję, że dobrze odpowie chociaż na pytanie; kiedy mam urodziny…
No ale jak to mówią nadzieja matką głupich…
Po moim policzku spłynęła jedna samotna łza…
Łza, która spłynęła po moim policzku po raz pierwszy od bardzo dawna…
Odpowiedziałam mu cichym, pełnym bólu głosem:
- Mam prawie 17 lat… Słucham rapu i popu… A urodziny? To mogłeś zapamiętać… Tyle Ci powiem, że w Sierpniu bo dokładna data jest Ci i tak nie potrzebna. Dowiesz się gdy skończę 18 lat…
- Dlaczego wtedy? – zapytał cicho Louis
- Bo wtedy się wyprowadzę… - Powiedziałam i rzuciłam się biegiem w stronę z której przyszliśmy…

~*~*~
Jak teraz czytam ten rozdział to mi się śmiać chce bo jest trochę beznadziejny ale nie che mi się pisać czegoś innego xD
Nuuum.
Piszcie jak Wam się podobał :33
I MAM DO WAS PROŚBĘ!!!
Bo ja uczęszczam na zajęcia wokalne i za tydzień trza zaśpiewać solówki...
Może znacie jakieś piękne polskie lub angielskie piosenki na niski lub taki średni głos... xD
Byłabym Wam bardzo wdzięczna ;D


A...
I jeszcze jedno...
CHCIAŁABYM WAM SERDECZNIE PODZIĘKOWAĆ ZA 
1500 
ODWIEDZIN 
MOJEGO 
BLOOOOGAAA!!!
Kocham Was i dziękuję Wam ♥
To dla mnie bardzo wiele znaczy ^^
I ♥ YOU

37 komentarzy:

  1. Świetny rozdział! Dzięki za dedyka :) jak one mogły jej nie pamiętać?! No ale zen to przegiął! No żeby nie wiedzieć kiedy własna siostra ma urodziny?!, ile ma lat?! A co do piosenki... Ostatnio (od wczoraj) mam fazę na Ellie goulding- how long will i love you. Nie wiem jaki to głos bo szczerze to nie rozróżniam xd no i gratuluję wejść na bloga ! ! A tak przy okazji to do której klasy chodzisz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah.xD
      Ostatnio = wczoraj...
      Dooobre ^^
      Dziękuuuję bardzo :DD
      Co do dedykacji to nie ma za co i to ja dziękuję, że czytasz :*
      W każdym razie dziękuję za pomoc...
      Na pewno przesłucham tę piosenkę ^^
      A co do wieku ...xD
      Jestem jeszcze jak to mawia mój tata - gówniarzem xD
      W marcu będę mieć 14 lat xDD
      1 gimnazjalna ;D
      A ty?

      Usuń
    2. W styczniu 15 bd mieć ^^ 2 gimbaza :D

      Usuń
  2. Yeah,pierwsza! ^^
    xd
    Ja ci szczerze powiem,że nie beznadziejny,tylko trochę smutny..
    Nawet nie wiedział,kiedy ma urodziny ;(
    Buziaki,Y.O.L.O
    Oo.Jestem w dobrym humorku xdd Trzymaj się,młoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD
      Młooodaaaaa...
      No nie jesteś znowu taka starsza xD
      Tylko jeden rok x.x
      W każdym razie dziękuję ^^
      I no może faktycznie trochę smutny wyszedł ;(

      Usuń
    2. Tylko? xd
      Chyba aż xdd
      Czuję się przy Tobie taka stara xx xd
      A na Olę też gadam młoda,mimo,że między nami jest tylko kilka miesięcy xdd
      Proszę ;**

      Usuń
    3. Hahahah.xD
      Zdolni ludzie ;D
      TYLKO U NAS!!!
      XD

      Usuń
    4. Ładny spamik ;*
      U Ciebie,u mnie...
      Nom..Nieźle się pisze,co? xdd

      Usuń
  3. Jak zawsze super rozdział, nie mogę się doczekać kolejnego:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jak zwykle dobry.Jednak dzisiaj przeszłaś samą siebie ^^ bardzo mi się spodobał .Jej brat jest troszkę bezczelny xD .Jestem ciekawa jak to rozwiniesz dalej ^^ z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy.
    Chciałam ci SERDECZNIE podziękować za bardzo miłe słowa jakie zostawiasz po każdym moim rozdziale (Angel Of Darknes) .Dziękuje że dodałaś mój blog do "cudnych". Na prawdę nie spodziewałam się że komuś aż tak strasznie spodoba się mój blog :) .Na prawdę jestem ci ogromnie wdzięczna :). Będę polecać twojego bloga jak tylko mogę ;) Jeszcze raz bardzo ci dziękuje .Oczywiście powiadamiaj mnie nadal o dodawanych przez ciebie notka bo są na prawdę Z A J E B I S T E!
    JUSTYNA ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.O
      ...WOW...
      Tylko tyle jestem z siebie w stanie wydusić...
      Wdech... Wydech... Wdech... Wydech...
      Ufff...
      Num...
      Jest OK :D
      XD
      Zacznijmy od początku xDD
      Taaaaaaaak...
      W tym opowiadaniu Zayn będzie taki trochę zuuuuuuuyy
      xd
      A co do tego, że omentuje - To nie ma za co...
      :3
      Dla mnie to przyjemność czytać tak świetne opowiadanie jak Twoje...
      I nie musisz go polecać...
      Przecieżnie dlatego go czytam tylko dlatego, że mi się podoba ;D

      Usuń
    2. ZAPOMNIAŁAM DODAĆ!!!
      .
      .
      .
      Dziękuję xDD

      Usuń
  5. Cześć...
    Po 1 - DZIĘKUJĘ ZA DEDYKACJĘ!!!
    :33
    Nie myślałam, że ją spełnisz XD
    Nie żebym myślała, że jesteś jakaś wredna tylko, że myślałam, że nie zwrócisz uwagi na jednego, głupiego anonima...
    ._.
    Po 2 -
    ROZDZIAŁ
    JEST
    BOOOOOSKI
    !
    !
    !
    :D
    Po 3 - Co do tej piosenki to mam ten wiem...
    Ja mam średni głos...
    SERIO!
    No niby niski, ale nie wszystkie niskie dźwięki wyrabiam a wysokich to nic xDD
    Num, ale :
    Christina Aguilera - Beautiful (jest trochę wysokich dźwiięków ale dasz radę ;D)
    XD
    P!nk - I don't believe you
    :))
    MAM NADZIEJĘ, ŻE POMOGŁAM!!!
    ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam...
      xD
      To ja - Olka *_*

      Usuń
    2. Hahahah.xD
      Skleroza nie boliii ;D
      A co do...
      Ja mam taki sam głos...
      xD
      *Mentalny żółwik dla Cb*
      xD
      A co do piosenek - właśnie przesłuchałam i...
      THX :D
      Bo na serio są świetne i w sumie to dobrze mi wychodzi I don't believe you c:
      I DZIĘKUJĘ ZA MIŁE SŁOWA ♥

      Usuń
  6. Świetny rozdział. Fajnie, że spotkała dziewczyny. A Zayn? Po prostu nie mam słów. Jak on może ja się pytam? Co za dupek! Gbur! Idiota! Szkoda, że się nie dogadują. W sumie ja z moim bratem też się nie dogaduję. Czekam na nn. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom...xD
      Masz teorię i praktykę jak to z tymi braćmi jest xDD
      Ja nie mam brata ale dwie wkurzające siostry i to mi do nieszczęścia starczy ;D
      I DZIĘKUJĘ!!! :3

      Usuń
    2. Nie no stara, ja też mam 2 siostry xd PJONA! xD

      Usuń
    3. *przybijam mentalną piątkę* xDD

      Usuń
  7. Dzięki za powiadomienie :) Pod każdym rozdziałem piszesz, że jest beznadziejny czy zły czy nudny a każdy jest mega ciekawy. Ten również, dobrze mi się czytało. Pozdrawiam i czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD
      Nooo...
      Bo tak już chyba musi być... xD
      Cokolwiek napisze wydaje mi się do dupy...
      No szczerze?
      Z mojego opowiadania tak na serio to podobał mi się tylko imagin o Liamie i prolog xDD

      Usuń
    2. AAA!
      ZAPOMNIAŁABYM ...
      Dziękuję!!!

      Usuń
  8. hmmm :)
    super rozdział :)
    Oj oj niedobry zayn :P
    hehe nasza Bella ma podobny charakter do mnie :P
    Widze w niej moją bratnią duszę :P
    co do ocen... to może o tym nie mówmy :P
    teraz miałam strasznie zawalony tydzień bo miałam konkursy przedmiotowe :P
    co to tych piosenek...
    hmmm jak masz niski lub średni głos to poleciłabym ci Anię Wyszkoni ona ma naprawdę bardzo proste i piękne piosenki :)
    jak będziesz śpiewać to nagraj :)
    będzie się fajnie słuchało tak pięknego głosu bo na pewno masz piękny :*
    co do wyświetleń :)
    masz je bo jesteś wspaniała :*
    i to by było na tyle :P
    ciekawe czy pobiję te komy bo były strasznie długie :P
    podsumowując.
    rozdział super :3
    szkoły nie lubię :)
    życzę powodzenia na zajęciach :*
    mam nadzieję że pomogłam :*
    Pozdrawiam :)
    ps. zapraszam do mnie na coś z innej beczki :*
    http://one-direction-vs-siatkowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O.O
    Ło...
    HAHAHAHHAHAHAHAH.XD
    Ło kurwa...
    xDD
    Jaki dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugi komentarz *_*
    DZIĘKUJĘ ♥
    Tak mi się ciepełko na serduszku zrobiło :***
    KOOOOOOOOOOOOOCHAM CIEEEEEEEEEEEM ♥
    ^_^
    Co do piosenek - Dzięki :D
    Na pewno przejrzę o ile nie skorzystam ;D
    A co do mojego śpiewania to...
    .
    .
    .
    Hahahahahahahahhahahah.xD
    Ja?!
    xD
    JA I CUDOWNY GŁOS?
    Hahahahah.xD
    Dobry żart ;D
    Jakbym nagrała to byście ogłuchły xDD
    Hahahahaahhahah.xD
    To się uśmiałam...
    Ale w sumie...
    Dla jaj mogę nagrać xDD
    Polecą hejty ;D
    XDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne boskie zapraszam do mnie http://impossible-malikowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zajebisteeee !!! <3 zeby to brat nie wiedzial.takich rzeczy.. xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju... no świetny rozdział! Jak zawsze zresztą :) A zakończenie te już wgl. Trochę smutne, ale i tak bardzo fajne. Dziękuje za miłe komentarze na moim blogu. Zmieniłam wygląd, daj znać jak ci się podoba. :D

    somerholic.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo wybaczyła El i Dani ;>
    kurde Malik...
    Jak mogłeś nie pamiętać kiedy ma urodziny? Mmm...No nieźle. Też bym się na jej miejscu wkurzyła.
    Pozdrawiam bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń