poniedziałek, 9 grudnia 2013

;_;

Hej
Piszę bo muszę się z Wami pożegnać...
Będę za tym bardzo tęsknić...
Ta radość jak zobaczę komentarze pod nowym rozdziałem...
Ale niestety...
Znikam...
Znikam na jakiś tydzień xD
Num...
Zrobiłam trochę dramatyczny wstęp, ale to nic.
Ta ogółem chodzi o to:
Komputer mi się zepsuł i gościu odda mi go nwm kiedy i kolejny rozdział ukaże się najprawdopodobniej dopiero w sobotę ;(
Przepraszam!
;_;
Wybaczycie?
PS. Teraz pisz z telefonu
PS.2 Jeżeli nie skomentuje waszych nowych postów to zrobie to jak odzyskam kompa :*
Do zobaczenia :***

8 komentarzy:

  1. Nic się nie stało :)
    Rozumiemy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdole, nie strasz kobieto ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurwa,nie strasz,laska! <3
    I nie ma sprawy ;*
    Ps.Już myślałam,że się obraziłaś i przestaniesz wchodzić do mnie xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu jak mnie PRZESTRASZYŁAŚ!!!
    A i Spoko :* Poczekamy <3333
    Każdemu może się zepsuć komputer <33333

    OdpowiedzUsuń