niedziela, 22 grudnia 2013

Rozdział XVIII

Hej dziuuuuuuuuuuuuuuuuuuubki wy moje *_*
Num :3
Dodaje dzisiaj rozdział przepraszam, że dzień później ale myślałam, że go dodałam a w rzeczywiśtości nie xD
Jaka ja głupia x.x
W ramach przeprosin spodziewajcie się jakiegoś imagina :D
Swoją droogą...
Chce ktoś dedyka?
xD
No bo ja tyle was proszę a nikt się po niego nie zgłasza ;(
Tylko Darcy  i Olka *_*, która swoją drogą już nie komentuje ;(
Nom...
To nic :|
Miłego czytania!
Rozdział dedykuję ann horan
Staram się zadedykować rozdział każdemu mojemu czytelnikowi, ale niestety nie dam rady zapamiętać kto już go dostał a kto nie...
;(
Jeżeli kogoś pominęłam to mi to uprzytomnijcie a na 100% się zrewanżuję ;D
DO NASTĘPNEGO!
Pa :*

PS. Tekst może zawierać treści o tematyce brutalnej bądź erotycznej. Zawarte są tu również wulgaryzmy...
CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

;D


~*~*~
„-Wykonałaś połowę zadania, zasiałaś nowe życie, teraz dopilnuj aby owo istnienie nie utraciło życia tak szybko jak go otrzymało…”

~Z Perspektywy Belli~
Popatrzyłam na mojego nauczyciela ze zdziwieniem.
- Że co?
-Zapoczątkowałaś nowe życie, myślisz, że będziesz mogła je zostawić na pastwę losu?
Nie odpowiedziałam, bo po co?
- Co będziemy robić przez te pół roku?
-Uczyć się. – odpowiedział mi lakonicznie lecz zaraz dodał – przez najbliższe kilka tygodni Twoim zadaniem jest opieka nad tym kwiatem.
Westchnęłam zrezygnowana lecz zaraz ożywiła mnie myśl
Przecież nie będę się opiekowała kwiatem cały czas…
W takim razie mam wiele chwil do swojej dyspozycji…
Starzec skrzywił się jakby czytał mi w myślach i wiedział o czym myślę…
Wstałam i chciałam odejść ale postanowiłam uśpić lekko jego czujność i ruszyłam w stronę rzeki.
Nabrałam w dłonie widy z rzeki i poszłam podlać kwiat i powtarzałam te czynność kilka razy, aż uznałam, że wystarczy.
Potem zeszłam na dół i chwilę później znalazłam się u stóp wzgórza…
Co mogę tu robić? – pomyślałam
- Mogę trochę „pozwiedzać” okolice?
- Oczywiście… Przecież będziemy tu pół roku, powinnaś dobrze poznać tutejsze okolice.
Przytaknęłam jego słowom i ruszyłam w stronę lasu…
Myślę, że mi się tu spodoba…

~Narracja 3-osobowa~
Dziewczyna szybko zaaklimatyzowała się w nowym miejscu…
Było jej tu przyjemnie.
Zaczęła zapominać…
Zapominać o kwiecie.
Zapominać o rodzinie.
Zapominać, że świat w którym w tym momencie żyje nie należy do niej…
Zatraciła się w radości tego świata.
Zatraciła się w tym szczęściu…
Bo po co wracać do bólu, przemocy, zła codziennego świata, jak można zostać tu…
Tu gdzie nie ma trosk…
Nie ma bólu..
Nie ma rozpaczy…
Nie ma trudów…
Starzec widział co dzieje się z dziewczyną…
Nie zakańczał tego bo miał…
Miał nadzieje, że dziewczyna się opamięta…
Lecz marne nadzieje, jego były.
Więc pewnego dnia podszedł on do uradowanej dziewczyny i rzekł głosem tysięcy…
-Nie wypełniłaś zadania!
Dziewczyna zdziwiona obróciła się do niego i odpowiedziała:
- Kwiat został zasadzony. Zyskał życie…
- Czy kobieta, która urodziła dziecko powinna zostawić go, może nawet w najpiękniejszym miejscu same? Zostawiłaby niemowlę samo sobie?
- Nie
-Tak więc co zrobiłaś ty?
-Zostawiłam istnienie samo sobie
-Tak! Bowiem jak łatwo dać komuś życie, tak łatwo je zabrać. Najtrudniej jest dopilnować, aby owe życie trwało.
Zapadła cisza
-Nie wypełniłaś zadania…
A jeżeli ty nie wypełnisz swego zadania ja nie będę mógł wypełnić swojego.
To nasiono… Wraz z tym jak miałaś zmieniać się ty, miało rosnąć ono.
Lecz ty nie pozwoliłaś światłu dotrzeć do swego serca.
Nie pozwoliłaś kwiatu żyć…
Wtedy dziewczyna całkowicie zrozumiała swój błąd.
Bez słowa rzuciła się w stronę wzgórza.
Biegła jak najszybciej potrafiła.
Bo biegła ratować życie…
A biegła bo chciała.
Gdy znalazła się na wzgórzu nie mogła uwierzyć własnym oczom.
Kwiat wyrósł.
Wyrósł, lecz martwy...
-Martwy
-Nie jest martwy – usłyszała swojego mistrza –ledwo, ale żyje…
-Co mogę zrobić? Cym mogę go uratować?
- Uratuj go uczuciem.
~*~*~
:3
NO TO MOJE KOCHAAAAAAAAAAAAANE :D
Ewentualnie moi kochani, ale wątpię w obecność płci przeciwnej na tym blogu xD
Nom...
Mam nadzieję ,że rozdział się podobał :3
Chce jeszcze raz serdecznie podziękować dziewczynom z recenzjalni (nwm jak to się pisze xD)
blogów http://recenzjeopowiadan.blogspot.com za wykonanie recenzji do mojego bloga :3
Jestem wam baaaaardzo wdzięczna :D
Num :3
I jeszcze jedno ...
Taki tam pomysł ściągnięty od świetnej bloggerki z boskiego bloga - http://wyscig-smierci.blogspot.com/ - jako, że są święta to zrobię wyjątek i będę miła xD
I wiecie co?
Poproście mnie o co chcecie xD
Zadawajcie pytania
KAŻDY MOŻE ZADAĆ ILE CHCE :D
Na każde odpowiem ;3
Proście o jakieś specjalne imaginy z dedykacjami
Czy rozdziały
Czy mogą być nawet wiersze o czym tam chcecie xD
Może chcecie aby jakaś myśl została wtrącona...
Postaram się wszystkie prośby zrealizować i jest jeszcze jedna niespodzianka xD
.
.
.
Werble proszę...
.
.
.
KONKURS!
XD
Potrzebuje postaci na blogu xD
To będzie takie coś
W nowej zakładce - Konkursy, idziecie tam xD
Konkurs polega na tym, że wysyłacie mi (oczywiście w komentarzach xD) jaką chcelibiście postać
czyli
Postać nazywałaby się: np. Karolina Nowak
Byłaby polką
Miałaby 17 lat
Włosy koloru niebieskiego, oczy zielone, wysoka, szczupła,
Charakter: miła, weosła, towarzyska itp.
I jeszcze jedno, najważniejsze...
Jaką ona rolę miałaby pełnić w tym opowiadaniu, czyli np.
Byłaby ona złą fanką, która zniszczyłaby związek Eleanor i Louisa, którego by uwiodła i wrobiła w ciąże xD
Tak, wiem, bardzo kreatywny pomysł x.x
Wiecie o co chodzi nie?
Nom :3
Więcej informacji 
Ta osoba stanie się postacią na moim blogu :3
Jako, że mi potrzebne coś do urozmaicenia to jakiś bohater/bohaterka
:3
Wybiorę daną osobę a ona zadecyduje o płci, wyglądzie, głównych cechach charakteru itp. danej postaci...
Nawet Ci co nie mają do mnie jakiś próśb to zachęcam do udziału w konkursie :3

Tutaj, pod spodem, zostawcie prośby
AHA!
I jeszcze jeeeeeeeeeedno...
Jeżeli chodzi  o prośby to nie dodam zdjęć xD
Pa :*

I jeszcze jedno...
Głosujcie na mnie :*
http://spisfanfiction.blogspot.com/




27 komentarzy:

  1. Czy ja ci już może mówiłam, że cię kocham?? Chyba nie, więc KOCHAM CIĘ DZIEWCZYNO ZA TEGO BLOGA!! :* nie miałam jeszcze okazji czytać czegoś takiego! To jest cudowne, a Ty masz ogromny talent :D rozdział mi się bardzo podoba :) pisz kolejne i szybko dodawaj! :D czekam z niecierpliwością i dziękuję Ci za dedykację :* pozytywnie mnie tym zaskoczyłaś :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD
      A nie ma za co dziękować!
      :D
      To ja ci dziękuję, że czytasz ... to coś xD
      LOL.XD
      W każdym razie dziękuję:*

      Usuń
  2. Świetny rozdział. Czekam z niecierpliwością na kolejny. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe xD ty jesteś mega zakręcona xD ale to w tobie lubię rozdział super jestem ciekawa jak ona na uratować ten kwiat uczuciem . Pozdrawiam notka zajebista ;) JUSTYNA^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD
      HAAHAHAH.XD
      Ja też jeszcze nwm jak ona to zrobi ...
      Ja chyba byłam naćpana jak to pisałam x.x
      I dziękuję ;*

      Usuń
  4. suuper jest ♥ a na konkurs przepraszam czasu nie mam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic się nie stało :*
      Bardziej smuci mnie to, że nie macie żadnych pytań :/
      ani próśb ;\
      I dziękuję :*

      Usuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Awards, zapraszam do siebie po pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o.o
      AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
      Dziękuję *_*
      WOHOOOOOOOOOO!

      XD

      Usuń
  6. Kocham Cię <3
    Jesteś po prostu mega :D
    Wszystko tutaj jest świetne .
    Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dziękuję :***
      Też ciem kochaaaaaaaaaaaaam ♥
      xD

      Usuń
  7. Super!;) Jagoda przepraszam,ale na konkutrs nie mam czasu.. ;c czuje sie jakos tak obco na tym blogu ;/ ;c
    P.s.sory za bledy,ale pisze z tableta.aaa.no i jest 24:.34 xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pierdole, jeszcze poprzedni kom sie nie dodal -_- ugh.. superprzepraszam,ale na konkurs nie mam czasu..:c ozdzial zajebisty.kiedy kolejny? Czuje sie jakos tak obco na tym blogu :/ ;c
    p.s.sory za bledy ale pisze z tableta.. ktor nie dodaje komentarzy,tlk je usuwa i mnie sam nagle wylogowywuje i mnie wkurwia i chuj.pa ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD
      Huehuehue
      ;D
      Nic się nie dzieje - co do konkursu
      I czemu czujesz się obco na moim blogu?
      o.o
      Aha
      I dziękuję :*

      Usuń
    2. Nie wiem.Jakoś tak ;/
      Proszę,skarbie

      Usuń
    3. Nominowałam Cię do Liebster Awards..
      Info u Nas ;*
      Wesołych ;*

      Usuń
    4. XD
      Hahahah.xD
      Dziękuję ♥

      Usuń
  9. Ja mam pytanie? Możesz pisać dłuższe? Kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że taki krótki :(
      Kolejny postaram się napisać dłuższy :3

      Usuń
  10. Owww megaa ;D
    Nieźle się tu dzieje.
    Jestem ciekawa co dalej.
    Dedyk będzie dla mnie? Byłabym zaszczycona :)
    Pozdrawiam Bella♥

    Zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne !!!!! " uratuj go uczuciem " - to jest takie awww :3
    kiedy będzie kolejny rozdziałek ??
    pozdrawiamy wesołych świąt :* <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Pisz dalej i zapraszam do mnie!
    - waiting-for-a-girl-like-you.blogspot.com
    - i-want-to-be-your-reason-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń