poniedziałek, 23 grudnia 2013

Liebster Awards :D

Witam serdecznie!
Dostałam nominację do Liebster Awards od ann horan z bloga
http://onedicectionforever.blogspot.com/, którego baaaardzo chciałabym nominować, ale jako, że nie mogę to nie zrobię tego -.-

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

No nic...
W każdym razie...
Kochana dziękuję Ci bardzo za, niezasłużone, nominowanie mnie do tej "nagrody"
:D
A więc odpowiadam na zadane pytania :3

1. Czemu postanowiłaś założyć bloga?
Każdego wieczoru wymyślałam sobie różne, nierealne dla mnie, historyjki i pewnego dnia zaświtał ten pomysł i pomyślałam " w sumie nie jest to jakaś fatalna fabuła, pisze całkiem nieźle... czemu by nie?"
A poza tym dzięki blogu czuję się bliżej One Direction i po prostu lubię pisać :3
2. Od kiedy słuchasz 1D?
Od jakiegoś roku, półtorej... 
3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka 1D?
Wszystkie a szczególnie to:
"Don't Forget Where You Belong", "Summer Love" "Right Now" "Story Of My Life" "Kiss You"  "Through The Dark" "Up All Night" "More Than This" "Gotta Be You" "Another World"
i cała płyta "Midnight Memories" ♥
Ale jak miałabym wybierać jedną to ♥ "Story Of My Life" ♥
4. Twój ulubiony kolor?
Niebieski  i Czarny i Pomarańczowy i Szary 
5. Twoje największe marzenie?
Wyjechać do Londynu i spotkać tam chłopaków i chociaż przez chwile z nimi porozmawiać i dostać autografy :)
6. Ulubiony członek 1D?
Niall ♥
7. Jakiej muzyki słuchasz oprócz 1D?
Little Mix, Katy Perry, Rihanna, Ed Sheeran, Birdy, Eminem... Oraz wszystkiego co wpadnie w ucho i mi się spodoba a tego jest dużo i nigdy nie wiadomo co to będzie xD
8. Ile masz lat?
...
XD
O boże...
Prawie 14 x.x
Tak wiem... 
Jestem gówniarzem xD
9. Jakie blogi polecasz?
OHOHOHO!
XD
Widzicie ten pasek z blogami zatytułowany "MOJA LISTA BLOGÓW"
No to te wszystkie xD 
10. Lubisz Little Mix?
Taaaaaak :D
11. Co byś zrobiła gdybyś spotkała 1D na ulicy? :)
Podeszłabym i  poprosiła o autograf, zrobiła kilka zdjęć i porozmawiała chwilę :)
I powiedziała że polscy directioner są najlepsi na świecie i niecierpliwie czekają na ich koncert u nas!

Nom...
Teraz moje pytania :D
1. Jak masz w rzeczywistości na imię?
2. Ile masz lat?
3. Za co kochasz One Direction (o ile wg ich słuchasz) i co oni wnieśli do twojego życia? :)
4. Jakiej muzyki słuchasz?
5. Ulubiona książka ;D
6. Miejsce do którego chciałabyś pojechać/ polecieć/ popłynąć :D
7. Twój idol (jedna osoba czyli np Zayn Malik xD)
8. Kim chciałaś być jak byłaś mała?
9. Kogo nienawidzisz (muzyk , aktor, itp.)?
10. Żałujesz czegoś w swoim życiu?
11. Największe marzenie.
:3

A teraz...
BLOGI, KTÓRE NOMINUJĘ!
:3 (kolejność przypadkowa xD)

22 komentarze:

  1. Aaaaa... Kochaniutka dziękujemy z całego serca za taki wspaniały prezent na święta! Nawet nie wiesz jak się tu cieszymy :D Taka nominacja na prawdę dużo dla nas znaczy, gdyż wtedy wiemy że komuś podoba się nasza pisanian ;** Wesołych Świąt i Szcześliwego Nowego Roku!!!! No i to co dla pisarki najważniejsze duuuużo weny :**
    Piszesz bardzo dojrzale masz wielki talent dlatego idź w tym kierunku. Życzymy, abyś kiedyś wydała swoją książkę no i dała nam autograf hihi :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :3
      Nie ma za co ;D
      I bardzo mi się podoba wasza "pisanina"
      ;D
      I dziękuję wam za życzenia ;D
      I NAWZAJEM!

      I prędzej to ja będę do was pędzić po autograf :*
      WESOŁYCH ŚWIĄT!

      Usuń
  2. wow, naprawdę dziękuję ! nie spodziewałam się, że mój imagin może być nominowany ;o hahahah w takim razie napiszę tutaj, ponieważ nie mam innej możliwości ;D

    odpowiedzi na pytania:
    1. Kinga ;p
    2. 16
    3. ojej, trudno powiedzieć, naprawdę... na pewno dzięki nim uwierzyłam w siebie i wiem, że mogę dużo i jeszcze więcej:) kocham ich również za to, że pomimo swojej kariery pozostają sobą (wnioskuję to z krótkich filmików, jak i z TIU hahah)
    4. zazwyczaj wszystko co wpadnie mi w ucho ;3 najczęściej to Metallica, Linkin Park, Little Mix o tak, uwielbiam je ! ;3. poza tym Lana del Rey, Michael Jackson... i nie wiem co jeszcze xd
    5. "Szeptem". uwielbiam *-*
    6. LONDYN bezapelacyjnie !
    7. nie mam konkretnego idola, na którym chciałabym się wzorować, jeśli o to chodzi ;]
    8. fryzjerką lol
    9. nie przepadam na Justinem Bieberem (no hejt), ale nie mam nic do niego. po prostu staram się go unikać:) poza tym Taylor Swift ughh
    10. wielu rzeczy ;]
    11. odwiedzić Londyn ;3 spotkać 1D, zatańczyć na Broadway Dance Center ;3

    i teraz nie jestem pewna co robić... pytanie do autorki bloga: nominować inne blogi i podać pytania? xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;D
      I nwm xd
      może napisz na wybranych blogach w komentarzach pytania dla adminek?
      Pa ::*

      Usuń
  3. Ja Ci powiem nie zasłużone! Jak najbardziej zasłużyłaś sobie na to :* piszesz świetnie więc Ci się należy :*

    zapraszam na nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że to ty mnie nominowałaś bo chciałam nominować cb a nie mogłam ;(
      W każdym razie - DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ!

      Usuń
  4. Bardzo i to bardzo dziękuję za nominację !
    Jesteś niesamowita ;))
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziięki za nominację :*
    nie zasłużyłam sobie...
    odpowiem.. wstawię post,.... jak odzyskam neta -.- !! to jest menczarnia przez miesiąc nie mieć dostępu do ulubionych blogów i swojego !!!! :( ;'(
    Gabryska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :3
      Współczuję i czekam niecierpliwie na cb ;D

      Usuń
  6. NIe wiem czy już Ci dziękowałam,dlatego rb to teraz!!!!!!
    Dziękuję x100000000!
    Kocham,kocham,kocham.
    Wesołych Świąt!
    P.S.Zapraszamy z Olą do nas na (Ja)epilog Niama,Louisa,życzenia(Ola)Lou.
    Zbieramy już też dedykacje.
    Jeszcze raz wesołych! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu dzia za takie wyróżnienie i przyznanie nam nagrody :))
    Bardzo miło mi odbierać ją z takiego bloga jak tw :*
    Mogę odp tutaj? Bo u nas już miałyśmy liebster awardc:)
    1. Natalia, podpisuję się MissPotatoe
    2. 14 zaraz 15 :))
    3. Ojeny 1D kocham za wszystko! Gdybym mogła rozpisałabym się że ho ho ;) a tu u cb nie chcę przynudzać!
    4.hmmm co mam pod ręką! A w szczególności 1D i JB
    5. Trzy metry nad niebem
    6.wiele miejsc, a w szczególności USA i Dubaj
    7. Zayn Malik i Justin Bieber <3 nie umiem wybrac pomiędzy nimi xx
    8. Chciałam być archeologiem, a potem piosenkarką :-)
    9 TW
    10. Niczego xx
    11 marzeń mam od cholery i ciut ciut xx :+

    Pzdr i zyczę miłych i radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hiiiiiiiiiii!
    Zapraszam na ostatni w tym roku post do mnie ;)
    Nie daję linka,bo jestem z telefonu i nie da się skopiować,bo fon zjebany ;/
    Ale wiesz,który bog,nie? xdd

    OdpowiedzUsuń
  9. Helloooooooooooooooooooo!
    Po raz kljny ja ;D
    Zapraszam,tym razem na tego drugiego bloga,na nowiutkie rozdziały ;*
    http://trololowelove.blogspot.com/
    Póki co,dodaje tam Malwa,a ja siedzę na rememberme...To jest ten blog o Li,którego jak zwykle nikt nie będzie czytać,ale chuj.
    To jeszcze raz zapraszam.Miłego czytania! :)
    http://trololowelove.blogspot.com/
    ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -.-
      ja będę czytać!!!
      xD
      I już wchodzę ;D

      Usuń
    2. Zobaczylam te minke i sie wystraszylam,ze sie obrazilas :c
      Ale jak sie okazuje nie xdd
      No to jdynie ty i die inne osoby -_-

      Usuń
    3. XD
      Nie tylko my!
      Ludzie są głupi i nie komentują!!! xD

      Usuń
  10. Nominuję twojego bloga do nagrody Versatile Blogger Award! Więcej u mnie : http://opowiadanieoonedirectioniniekochanej.blogspot.com/ .RiDa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.O
      Dziękuję
      .
      .
      .
      AAAAAAAAA!
      DZIĘKUJĘ CI BAARDZO!
      Ide!
      :3

      Usuń