poniedziałek, 30 grudnia 2013

Versatile Blogger Award and Liebster Award ♥

O.O
Troszkę się tu u mnie porobiło...
O_o
Po pierwsze...
przepraszam, że mnie nie było...
Jutro skończę nowy rozdział i go dodam!
(Chyba...)
Po 2
Musze zrobić to co muszę a robię to z wieeeeeeeeeelką przyjemnością!!!
:D

Nom...
A więc...
Mam taki problem...
Dostałam 2x Liebster Awards...
WIEM!
JA SIĘ CIESZĘ!
Ale nie mam już kogo nominować!
-.-
A więc...
Zrobię tak, że połączę te 2 Liebster Awards...
i nominuję tylko 11 blogów bo nie mam już kogo nominować xD
Ale na pytania odpowiem wszystkie!
:D

Liebster Awards


Dostałam nominację do Liebster Awards od #YOLO z blogów
http://normalnienienormalna69.blogspot.comhttp://trololowelove.blogspot.com które baaaardzo chciałabym nominować, ale jako, że nie mogę to nie zrobię tego -.- Ale w sumie to już raz Cię nominowałam i to nie dawno xD

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Odpowiedzi na pytania (jako że na obu były takie same xD)

1.Kiedy Masz urodziny?
28 Marca ;D

2.Ulubiony zespół/wokalista.(1D się nie liczy!)
Uwielbiam Little Mix i Eda Sheerana *_*

3.Wiek.
Na razie 13 xD

4.Drugie imie.
Aleksandra ;D

5.Przezwisko.
Miśka, Borówka (ze względu na imię xD)

6.Ulubiona piosenka z Midnight Memories?
... Chyba "Strong"...
Ale kocham wszystkie!!! :D

7.Jesteś zakochany/a?
Tak... W oczkach Nialla *_*

8.Ulubiony członek 1D?
HORANEK! ♥

9.Lubisz TW?
Nie -.- xD

10.Ulubiny serial.
Doktor House xD

11.Masz zwierzę?(podaj imię i rasę ;D)
2 Pieski :3
Pluto - podwórkowiec pospolity xD
Jeny (Dżeny) - szpic niemiecki xD
RYBKI! - nie nazywam ich bo jest ich masa w akwarium xD



Moje pytania!
1. Jaki lubisz sport?
2. Wiek
3. Kolor oczuuuuu *_*
4. Ulubiona piosenka 1D
5. Gdybyś miała jeszcze 2 tygodnie życia - co byś zrobiła?
6. Opisz jakąś wtopę ;D
7. Czego nienawidzisz w ludziach?
8. Gdybyś mogła uratować jednego z 1D, którego byś uratowała?
9. Dokończ
Kocham...
Nienawidzę...
Marzę...
Pragnę...
Lubię...
Jestem...
:D
10. Ulubiona danie :D
11. Ulubiony kolor *_*


Nominowane blogi!
Nom...
To tyle D
Jeszcze raz dziękuję #YOLO za te nominację :D
Kocham Cię :***



A teraz .
.
.
.
Versatile Blogger Award
:D

Zasady :
1. Nominowana osoba pokazuję nagrodę.
2. Dziękuję za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane.


Strasznie się zdziwiłam...
:3
Nie wiedziałam że czytasz to co piszę :3
DZIĘKUJĘ CI!!!



Siedem faktów o mnie xD
1. Gram na gitarze i czasami jubię pośpiewać (czytaj: powyć jak pies do księżyca xD)
2. Uwielbiam czytać! Książki, komisksy, fanfiction... i wieeele więcej ♥
3. Jestem bezpośrednia, często wredna, nienawidzę udawanej skromności, fałszywości, dwulicowych ludzi -.-
4. Nienawidzę swojego wyglądu xD
5. Marze o bilecie na koncert 1D *___*
6. Lubie posiedzieć sobie na werandzie z kubkiem ciepłej herbaty w dłoni i patrzeć w niebo...
7. Bardzo dużo myślę "co by było gdyby" i  inne głębokie przemyślenia... Szczególnie wieczorem gdy nie mogę zasnąć i gdy jestem sama, albo nie mam co robić xD

Nominowane blogi!
Było mi strasznie trudno wybrać...
Przemyślałam to i doszłam do takiego wniosku...
Brałam pod uwagę też przywiązanie z blogiem, z autorkami i inne duperele...
Tylko się nie obraźcie ;/
(Kolejność przypadkowa)

:3


Jeszcze raz dziękuję za nominację i przepraszam...
Chciałam nominować was wszystkich ale nie mogłam ;_;

No to...
Pa :*


PS.1
AHA!
Mogłabym prosić...
Głosujcie na mnie!
:D
(SONDA PO PRAWEJ U GÓRY)
I macie tu =

PS.2
;_;
Pod ostatnim rozdziałem napisałam abyście prosili o co chcecie i zadawali pytania etc...
A wy?
;(
Nikt o nic nie poprosił, nikt o nic nie zapytał... ;(
Smutnooooooo miiiiiiiiiiii :|
A poza tym...
nikt nie bierze udziału w konkursie...
;(
Ja się staram a tu tylko jedna osoba mi wysyła 
(Rose Grant, której dziękuję :***)
Ja się staram a tu kurwa nic... -.-
No nie ważne...
Chciałam wam po prostu powiedzieć, że jest mi przykro...
:(
Jeżeli przeczytałaś/łeś to co napisałam zostaw [*]
xD
Tak...
Wiem...
Nietypowy znaczek xD
PA :***



1 komentarz: