środa, 4 grudnia 2013

Rozdział XVI

Witam Państwa!
xD
No ;D
SIEMA!
Co tam u Was?
:)
Jakie oceny na półrocze postawiona?
;D
Pochwalcie się!
xD
U mnie spoko nawet :D
LOL.XD
Rozdział dedykuję Jukkce i Hexie :D
Miłego czytania!!!
:3
PS. Tekst może zawierać treści o tematyce brutalnej bądź erotycznej. Zawarte są tu również wulgaryzmy...
CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

~*~*~

„-Teraz zostało nam tylko wspiąć się na szczyt… Tam będzie czekał na Ciebie nauczyciel – odezwała się matka dziewczyny…”

~Perspektywa Belli~
Spojrzałam wysoko w górę
-O nieeee… - jęknęłam cicho a mama się zaśmiała – To tak wysoooookoooooooo…
- Dasz radę… Musisz. – na tym zakończyła się nasza pasjonująca konwersacja…
Wyruszyłyśmy i z każdą godziną znajdowałyśmy się coraz bliżej celu…
Na miejscu o dziwo znalazłyśmy się zanim zapadł zmrok…
Nie mogłam uwierzyć, że przeszłyśmy taki kawał drogi a nogi nie bolały mnie wcale.
Zapytałam się mamy jak to możliwe a ona odpowiedziała tylko:
- Jesteśmy w świecie dusz… Jesteś duszą… Samą duszą…
Nie masz ciała, które jest balastem, ciała, które by cię bolało…
Dusza nie może Cię boleć z przemęczenia…
Jedyny ból jaki możesz tu zaznać to psychiczny.
Pokiwałam głową ze zrozumieniem i zapytałam:
-Gdzie jest ten nauczyciel?
-Czeka na nas na w jeziorze prawd.
Chciałam zapytać o co chodzi ale poczułam ,że nie dostanę odpowiedzi, więc zamilkłam.
Chwilę później stałyśmy przy jeziorze. Było piękne…
Zachwycałam się nim kiedy usłyszałam głos donośny jak nigdy rodzicielki:
- Mędrcu! Czy jesteś tutaj?  JA! Powierzam Ci córkę na pięć miesięcy naszego roku na sprawowanie! Byś i ty potem to samo wobec nie uczynił dla dusz reszty świata! Oto odchodzę dając Ci me dziedzictwo, mój skarb. Nie zatrać się w nim ani nie zatrać go i na to samo mu nie pozwól! Niech wróci do mnie odmieniona, lecz nie inna!
Odwróciłam się w stronę w której stała jeszcze chwilę temu mama jej tam już nie było.
- Gdzie ona jest? – zapytałam
- Wróciła do świata dusz – usłyszałam od strony jeziora i odwróciłam się gwałtownie.
Na środku jeziora w wodzie po kostki stał starszy Pan z długą siwą brodą, okularach i długiej todze. W rękach dzierżył on laskę z gołębicą wyrzeźbioną na jej końcu.
-Witaj Bello! Jestem twoim pierwszym nauczycielem. Zacznijmy od razu!
Zdziwiłam się a on kontynuował:
-Widzisz te jezioro?
Przytaknęłam głową.
- To jezioro prawd… Tylko Ci, którzy poznali owe prawdy nie toną w nich. Bowiem tylko Ci czystego serca mogą wstąpić w nie i napić się z jego zdrojów… Nie wierzysz? Wielu próbowało bez poznania prawd napić się z owej krynicy lecz jeżeli wstąpili w wodę – tonęli, jeżeli jakoś udało im się przejść i skosztowali jej – umierali bo prawda nie była przeznaczona dla nich…. Przynajmniej nie w tym momencie.
Prawda była dla nich zbyt bolesna…
Tylko Ci, którzy przygotowali się do jej przyjęcia i w ich sercach nie panuje rządza władzy, zawiść, brak współczucia i złość mogą napoić swe serce w tej oto krynicy…
Żeby mój skosztować owej pełnej mocy wody, musisz poznać prawdy i wiele się nauczyć…
My…
Nauczyciele, pomożemy Ci w tym.
Jak już wiesz pierwszym z nich jestem ja.
-Czego będziesz mnie uczył? - Przerwałam jego monolog
-Nie mogę Ci powiedzieć… Za pięć miesięcy sama będziesz to wiedzieć…
Nastała cisza, którą ponownie przerwał on:
- W takim razie, wyruszamy w drogę!
- Dokąd idziemy?
- Dowiesz się na miejscu – powiedział
-Yyyychhhh… - westchnęłam zrezygnowana – a starzec się zaśmiał…
Nie rozumiałam go…
Jednocześnie przerażał mnie i intrygował…
-Co będziemy robić? – przerwałam ciszę, która o dziwo0nie była niezręczna.
- Uczyć się.
- Ale czego? Dokładniej…
- Widzę, że jesteś bardzo niecierpliwa…
- Nie prawda! – krzyknęłam
Starzec zaśmiał się.
- Będę musiał Cię jeszcze wiele nauczyć…
- Ale czego będziesz mnie uczyć?
- Hmmmm… Ja będę kształtował głównie Twój umysł…
Twoim sercem zajmą się nauczyciele; trzeci i czwarty.
- A nauczyciel drugi?- On… On nauczy Cię czegoś pomiędzy…
- Pomiędzy?
-Tak. Pomiędzy… To czego ten duch będzie Cię uczył nawiązuje i do umysłu i do serca…
- Dokąd zmierzamy?
- Do lasu. W niższe góry. Na łono natury…

~*~*~
Num :3
Mam nadzieję, że się podobało...
I DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE!!!
:D
NO!
XD
I chciałam Was o coś prosić...
xD
Na tej stronie ----------------------> http://spisfanfiction.blogspot.com/
zostałam nominowana na najlepszy blog miesiąca xD
Tak ...
Jaram się tym, ale zrozumcie, że to dla mnie taki pierwszy raz xD
No bo po raz pierwszy zostałam gdziekolwiek nominowana xD
I jeżeli macie chwilkę czasu to wejdźcie i zagłosujcie na mnie :3
Będzie mi bardzo miło!
Jeżeli nie chcecie - nie musicie :)
A jeżeli zrobicie to dla mnie - TO BARDZO DZIĘKUJĘ!!!
Kocham Was!

22 komentarze:

  1. Kochaniutka to wielki zaszczyt dla nas dostać dedykację od tak wspaniałej pisarki :**
    Rozdział świetny! hmmm czyli ten nauczyciel będzie od umysłu...Ciekawe co spotka ich w tym lesie...
    Wiemy jedno ta cała przygoda będzie bardzo ciekawa chociaż dopiero się zaczyna hehe ;)
    Już jesteśmy ciekawe tej nauki i tych pięknych słów prawdy *_* ...warto poczytać takie słowa <3 dziękujemy ci z całego serca za pamięć i za to, że w swoim opowiadaniu dajesz tak dużo do myślenia jak powinni się żyć. Buziaki:** i czekamy na kolejny rozdziałek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .
      .
      .
      ;_;
      Matko Boska...
      :'|
      Jeju...
      Dziękuję Wam!

      Takie komentarze są dla mnie szczególnie ważne :)
      I to ja wam dziękuję, że czytacie!
      :D
      KOCHAM WAS!
      :')

      Usuń
  2. Łał... normalnie nie wiem co napisać. Świetne to jest, dzisiaj dopiero tak jakoś natrafiłam na Twojego bloga i podoba mi się. Żałuję, że tak późno, ale spoko, wszystko nadrobię ;) już się zabieram za czytanie od początku :D
    Ja z wielką przyjemnością na Ciebie zagłosuje ;)

    jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie
    http://onedicectionforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...
      To ja nie wiem co napisać...
      Tak bardzo zmotywowały mnie te słowa...:0
      Może po prostu:
      Dziękuję, że jesteś :3
      I na 100% zajrzę ;D

      Usuń
  3. Gratuluję. Oczywiście, że zagłosuję. CO do rozdziału. Wow, świetny. Mi piace moltissimo Mi piace. Czekam na następny z niecierpliwością. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Dziękuję!
      Za to, że zagłosujesz i za miłe słowa ♥
      Kocham Was!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Genialne ♥
      Z resztą jak zwykle :D
      LUDZIE GŁOSUJEMY NA TEGO BLOGA! MA WYGRAĆ BO ZDECYDOWANIE ZASŁUGUJE NA TYTUŁ NAJLEPSZEGO BLOGA MIESIĄCA z resztą nie tylko miesiąca :D
      Czekam na nn :*
      I zapraszam Cię na mojego nowego bloga http://wyscig-smierci.blogspot.com

      Usuń
    2. oooo :3
      Dziękuję kochana!!!
      :D
      I na 100% odwiedzę ;D
      I na pewno nie zasługuję na to miano bardziej niż ty!
      :D

      Usuń
  5. No wow 0.0
    Nieźle, nieźle!
    Haha Bella jest trochę jak ja, tylko że nie jestem duszą! No ale co tam xdx! Hmm ciekawa jestem czego nauczy ją ten nauczyciel z bródką :) Zapowiada się ciekawie! Nawet bardzo :))) Mogę poprosić o dedyczka, byłoby mi miło :*
    Czekam na nn!

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :3
      Dziękuję Ci bardzo... ♥
      A w czym jesteście podobne?
      ;D

      Usuń
  6. Meeega ;D
    I LUUUDZIE! Głosujcie na tego bloga, bo naprawde zasługuje ;)
    Widać tutaj trud i czas włożony w tego blog:D
    Ja na pewno zagłosuję.
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Dziękuję Ci bardzo za te słowa


      I wcale nie jetem taka dobra, są lepsi ;D
      Ale mimo wszystko dziękuję :*

      Usuń
  7. Hej :D Zapraszam Cię na 4 rozdział dark-story-with-niall-horan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do siebie! http://druganaturaannie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hello :)
    miśka :)
    świetny rozdział :)
    sorki że się nie odzywam ale od 2 tyg nie mam neta :(
    jak tylko go odzyskam to wszystko nadrobie :)
    pa :*
    Gabryska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało :3
      W pełni Cię rozumiem, bo mi właśnie trochę zepsuł się komputer ;_:
      I nie mogę dodać rozdziału :(
      A teraz jestem na telefonie :|

      Usuń
  10. Serdecznie zapraszam na kolejny rozdział "Angel Of Darknes" http://yuki75.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń