środa, 2 października 2013

Prolog

Na pierwszy rzut oka jestem beztroską, pełną życia osobą…
Po prostu szczęśliwą…
Tak…
Taka jestem na pierwszy rzut oka…
A kiedy skończysz przyglądać się mojej roześmianej twarzy spójrz w moje oczy – zwierciadło mojej duszy…
Czy widzisz w nich szczęście?
Nie…Nie widzisz…
Tak myślałam…
Wiesz co tak naprawdę czuję?
Złość…
Ból…
Nienawiść…
Te słowa w zupełności wystarczą aby opisać co czuję.
Nie trzeba niczego więcej…
No bo co może czuć osoba, która jest sama na tym świecie…
No… prawie sama…
może i mam przyjaciół… a czy są oni prawdziwi?
Z całą pewnością mogę powiedzieć
„Nie! Nie są!”
Teraz pewnie myślisz „To dlaczego się z nimi zadajesz?”
Odpowiedź jest prostsza niż ci się wydaje
– boje się samotności…
Tak długo byłam sama, że najzwyczajniej w świecie się jej boję… Prawda jest taka, że sama muszę radzić sobie z moim życiem…
Sama muszę stawiać czoła moim problemom…
Do tej pory jakoś sobie radziłam i radziłabym sobie dalej…
Do tej pory też myślałam, że gorzej być już nie może…
Jednak jak to mówią
„Niby niemożliwe, a jednak dzieje się”
Tak jest i w moim przypadku…

~*~*~
Ufff...
Mój pierwszy post mam już za sobą xD
Mam nadzieję, że nie jest tak źle xD
A więc...
Miłego czytania :D

7 komentarzy:

  1. Witaj słoneczko :)
    Zawsze zostawiasz mi takie długie komentarze wywołujące zaciesz na mojej twarzy więc teraz moja kolej :*
    Cieszę się że założyłaś bloga i mam skrytą nadzieję że nie wpłynie to na to jak często będziesz czytać mojego (jeśli w ogólę będziesz czytać)
    Prolog bardzo fajny :)
    Zaciekawia :)
    Mam nadzieję że będę cię inspirować komentarzami tak mocno jak zawsze ty mnie :*
    Kocham cię siostrzyczko Directionerko :*
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
      Jezu :D
      Już wiem co czujesz jak ktoś dodaje komentarz!
      CIESZĘ SIĘ JAK DZIECKO!!! :D
      Ło Jeeeeeeeeeeeezu...XD
      I w życiu nie przestanę czytać Twojego bloga :D
      BARDZO MI SIĘ PODOBA I NA 100 % TEGO NIE ZROBIĘ :D
      Wiesz co?
      Cieszę się, że to właśnie Ty, inna bloggerka jako pierwsza komentujesz mój blog :D
      STRAASZNIE SIĘ CIESZE!
      PS. Świetna część imagina :D

      Usuń
  2. Cudowny *.*
    Ty dopiero zaczynasz a już mi się podoba :3
    I nic się nie stało...
    Każdemu może zdarzyć się zapomnieć a z tego co widzę to raczej dopiero zaczynasz przygodę z blogiem ;D
    paaaaa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :***
      Aż mi się ciepło na sercu robi jak widzę te komentarze *.*

      Usuń
  3. cuuuddddddddddddddddddddddddddddddd *.*
    kochamm ;*
    twoja najlepsza psiapsióła *.*
    Kocham Cię bardzoo :* i to co robish ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    Jeeeeeeejuuuu!!!
    Kochana maaaaa!!!
    Dziekuję Ci *.*
    M.in. za opublikowanie i zareklamowanie tego blogaaa :***
    KOCHAM CIĘ SIOSTRZYCZKO DIRECTIONERKO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo no ciekawie się zapowiada ;D
    Prolog zaciekawia, a o to chyba chodzi nie? :)
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń