piątek, 11 października 2013

Rozdział III

Jak już mówiłam rozdziały będę dodawała co tydzień i nie w Soboty tylko w Piątki...
A te co dodam po drodze to tylko takie jak np. za nagrodę lub jak mam dobry humor ;D
Ten rozdział dedykuję Natusi Styles ;D
Miłego czytania!!!

„Wystawiłam jedną nogę za klif i …”
i skoczyłam…
Nie zdążyłam nawet zacząć spadać gdy poczułam, że ktoś mnie trzyma. 
Spojrzałam w górę. Zobaczyłam dwie dziewczyny, które wciągają mnie z powrotem…
Gdy już poczułam, że stoję usłyszałam jak moje wybawicielki mówią równocześnie
- To nie musi się tak skończyć.
I co?
Nie skończyło…
Cofnęłam się o 2 metry a moje wybawicielki odetchnęły z ulgą...
A co zrobiłam ja?
Upadłam na kolana i zaczęłam płakać a dziewczyny po prostu mnie przytuliły…
Nagle odezwała się jedna z nich. Miała ona krótkie brązowe falowane włosy i zielono-brązowe oczy
-Dlaczego chciałaś to zrobić?
A ja?
Opowiedziałam im całą moją historię.
Kiedy skończyłam odezwała się ta druga –miała ona krótkie kręcone czekoladowe włosy i takiegoż koloru oczy
-Nie martw się… Jesteśmy z tobą…Pomożemy ci…
-A poza tym to nazywam się Eleanor Calder-odezwała się ta co na początku
-A ja nazywam się Danielle Peazer – Nadszedł czas na mnie. Podniosłam się i podałam dziewczynom rękę i powiedziałam: -A ja nazywam się Isabella
-A zdradzisz nam swoje nazwisko i imię swojego brata?-powiedziała Eleanor. A… No tak… Nie powiedziałam im jak nazywa się mój szanowny braciszek…
-Nie – powiedziałam i zaraz dodałam – nie mogę. To ja mam z nim problemy nie wy. Jeżeli go kiedyś spotkacie to może się zaprzyjaźnicie a tak to będziecie od razu do niego zrażone.
– Dobrze rozumiemy – odpowiedziała Danielle
Ale przerwała jej Eleanor:
-Nie… Wcale nie rozumiemy… Przecież wyrządził Ci tyle krzywd…. A ty? Nie chcesz zdradzić nam swojego nazwiska bo boisz się, że będziemy do niego zrażone…
- Co jak co… Ale to dalej mój brat i ja… dalej go kocham – powiedziałam a one już się nie odezwały tylko mnie przytuliły…
I  tak zaczęła się nasza znajomość. Nie trwała ona długo bo dziewczyny za miesiąc wracały do Londyny a tu były tylko na wakacjach.
Dużo się o nich dowiedziałam przez ten miesiąc a mianowicie, że obie przyjaźnią się od zawsze bo są sąsiadkami i, że mają tyle samo lat co ja.
Dowiedziałam się, że Danielle chce zostać tancerką:
-SERIO???!!! – krzyknęłam 
-No taaak… -  odpowiedziała onieśmielona Danielle a ja odpowiedziałam:
- To coś zatańcz. Prooooooooooooooooszę – i zrobiłam minkę ala kto ze Shreka (która wychodziłą mi zajebiście).
– No dobrze – wyciągnęła MP3 włączyła jakąś wolną melodię i zaczęła tańczyć. Gdy skończyła moje gały musiały wyłazić na wierzch.
- Może być? – Zapytała a ja zaczęłam się drzeć tak, że cała okolica mnie słyszała -
- Może być?????!!!!! Laska !!! TY JESTEŚ GENIALNA!!!!! Hahah.xD Zadaje się z przyszła gwiazdą!!!
Teraz wszystkie zaczęłyśmy się śmiać.
Ja też opowiedziałam im o tym, że kocham grać na gitarze, keyboardzie  i fortepianie, malować, śpiewać i pisać piosenki. Nie powiedziałam jednak, że lubię jeździć na desce…
Zareagowały na to jak ja na to, że Danielle chce zostać tancerką i zaraz krzyki:
-Weź coś zaśpiewaj!!!!
- Nie daj się prosić!!!!
- Ja tańczyłam to ty masz śpiewać!!!
I co? Zaśpiewałam im piosenkę "I Will Always Love You"


Gdy z kończyłam dziewczyny zaczęły mówić, że jestem genialna i znów te piski…xD
Chciały abym jeszcze coś zaśpiewała. Powiedziałam żeby one wybrały a ja zaśpiewam. Wybrały „What Makes You Beutiful – One Direction.
Śpiewając myślałam o bracie…
Tak bardzo za nim tęsknie…
A on?
Ma mnie za przeproszeniem daleko w dupie…
(Nie wistawiaj piosenki bo uważam, że "I Will Always Love You" lepiej pasuje ;D)


I jak już mówiłam przez ten miesiąc lepiej się poznałyśmy a ja znów zaczęłam się uśmiechać.
Ale w końcu nadszedł ten dzień… 
Dzień pożegnania…Polało się wiele łez… Smutnych łez…
Ale to było do przewidzenia… 
Ja nigdy nie będę szczęśliwa… 

~*~*~
No i jak?
Eleanor i Danielle się chyba tu nie spodziewałyście xD
Mam nadzieję, że się spodoba :)))

28 komentarzy:

  1. haaaaaaa ! jestem pierwsza :)
    Fajny rozdział :)
    wciąga :)
    jesteś maga :)
    Wiele osiągniesz :)
    Już osiągnęłaś :)
    Nie wiem czemu ale kiedy piszę do ciebie czuję się jakbym cię znała :)
    To chyba dlatego że juz jestem do cb przywiązana :)
    Czekam na nexxta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO...
      Dziękuję :3
      I wiesz, że ja mam tak z Tobą?
      Po prostu jakbym znała cię na codzień :DDD

      I bardzo dziękuję za pozytywne komentarze :***

      Usuń
  2. Świetny rozdział. Nie spodziewałam się Danielle i Eleanor. Jesteś świetna i wiele osiągniesz. Będę stałą czytelniczką. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO *0*
      Dziękuję...
      Bardzo cenię sobie słowa czytelników...
      Szczególnie innych bloggerek/bloggerów :DDD
      I cieszę się, że Cię zaskoczyłam :3

      Usuń
  3. No tego się niespodziewałam !? Danielle i Eleanor ciekawie się zapowiada :))
    P.s Czy El i Danielle są dziewczynami One Direction ? Czy nawet się nie znają ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :33333
      Wiedziałam, że Was zaskoczę!!!
      *_*
      A co do - "P.s Czy El i Danielle są dziewczynami One Direction ? Czy nawet się nie znają ?"
      Dowiecie się w przyszłych rozdziałach...
      Chociaż w sumie wystarczy, że zapoznasz się z opisami bohaterów xDD
      Paaaaaa :***

      Usuń
    2. SUPER!!!!!
      :DDD

      Usuń
  4. Bardzo bardzo dziękuję za dedyka. Kofam cię ;D. Jak zawsze świetny rozdział i dużo niespodzianek. Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :3333
      Nie ma za co!!!!
      :DDDD
      To ja Ci dziękuję, że czytasz i komentujesz :)))

      Usuń
  5. O jej mega ;D Świetnie napisany :>
    Jestem ciekawa co dalej ;]
    Pozdrawiam Bella♥

    Zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski <33 Czekam na nn :)
    Zapraszam do mnie: http://dark-story-with-niall-horan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD
      Ciesze się, że Ci się podoba :DD
      PS.Na 100% wejdę ;D

      Usuń
  7. jakie fajneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;> xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem fajan bo odpowiadam na swój własny komentarz <3 kocham cię Miśka ;*

      Usuń
    2. Hahahah.xD
      Mimo, że się nie podpisałaś ja wiem kim jesteś!!!
      XD
      Hahahaah.xD
      Kocham Cię Bunny :3

      Usuń
    3. ODPOWIADAM NA ODPOWIEDŹ MOJEGO KOMMA XD

      Usuń
    4. A ja odpowiadam na odpowiedź do odpowiedzi do odpowiedzi Twojego koma xD

      Usuń
    5. HAHHA aja na odpowiedz odpowiedzi do odpowiedzi mojego komentarza xD

      Usuń
    6. A ja odpowiadam na odpowiedź do odpowiedzi odpowiedzi do odpowiedzi na odpowiedź do Twojego koma xDD

      Usuń
  8. Jedno wielkie G!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaprzyjaźniła się, a one muszą wyjechać ;(
    Szkoda, ze znów traci kolejne osoby. Oby im się kontakt nie urwał. Fajny rozdział. Widać, że załapały kontakt i wgl :)
    Pozdrawiam bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń