czwartek, 17 października 2013

Rozdział V

Rozdział dodaję dzisiaj, dlatego że:
Po pierwsze: Jest już 500 wyświetleń mojego bloga :333
Po drugie: Jutro nie będę miała czasu (Bunny wiesz dlaczego ;D)
Po trzecie: Tak Was bardzo kocham, że postanowiłam dodać dziś a nie w Sobotę, bo nie powiem wstawianie rozdziałów sprawia radość ;D
A więc...
Miłego czytania!
A...
Zapomniałabym!
Ten rozdział dedykuję Gabrysi ;D
~*~*~


„Nagle przez moją głowę przeleciało pytanie…
Czy żałuję?”
Oczywiście, że nie żałuję…
Pomimo tego co mi zrobił – kocham go i cieszę się jego szczęściem…
Tak naprawdę to nigdy nie wyrzuciłam go ze swojego serca…
Będzie tam zawsze …
Yhhhhh…
Taka prawda o miłości…
Pomimo, że Cię zraniono ~ Ty chcesz jego dobra…
Pomimo, że o Tobie zapomniano ~Ty nie zapominasz…
Pomimo tego, że Cie skrzywdzono ~ Nie potrafisz wymazać go z pamięci…
Tak jest też ze mną…
Pomimo tego, że on się mną nie interesuje ~ Ja się o niego martwię…
Śledzę jego… ich karierę…
Znam wszystkie ich piosenki i ogólnie to całkiem sporo wiem o zespole, ale jakoś nigdy nie interesowałam się ich zżyciem towarzyskim…
No…
Z wyjątkiem Zayna bo o nim to wiem praktycznie wszystko xDD
Nie…
Nie jestem Directioner…
Po prostu, chce wiedzieć co się dzieje z moim bratem…
Siedziałam tak i rozmyślałam, kiedy ktoś mi to bezczelnie przerwał…
To mój szanowny telefon -.-
- Ciekawe kto dzwoni?
I przezywam szok…
Dzwoniła moja mama…
Kiedy ona do mnie ostatnio dzwoniła?
Nawet nie pamiętam…
Odebrałam.
I nagle zamiast głosu mojej mamy słyszę jakiś inny.... bardziej dojrzały głos…
- Panna Isabella Malik?
- Tak – odpowiadam pewnie – stało się coś, że Pani dzwoni z telefonu mojej matki?
I wtedy usłyszałam coś co sprawiło, że moje życie stało się, na tamtą chwilę, jeszcze gorsze, chociaż myślałam, że to niemożliwe…
- Bardzo mi przykro. W pańskim domu wybuchł pożar. Pani rodzice byli w środku. Straż pożarna przyjechała za późno. Nie udało się ich uratować…Proszę aby Pani…


Nie usłyszałam już nic więcej…

~*~*~
Heeeej :D
No i jak tam?
Co u Was?
:DDDD
Ja chciałabym Wam podziękować bardzo za te 500 wejść!
:'3
Wzruszyłam się...
Serio!
To dla mnie baaaaaaaaaardzo ważne :)
Dziękuję, że jesteście ;D
Kocham Was!
Proszę o opinię ;D

14 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAA!!!
    Jesteś pierwsza!!!
    :D
    Super rozdział ;DDD
    Julka :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha.xD
      Taaaak :D
      Jesteś pierwsza!!!
      I dziękuję ;D

      Usuń
  2. Cuuuuuudoooooooooooo *.*
    Olka *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział, na prawdę nie spodziewałam się tego. I mam pytanie cz Zayn też był w tym domu? Czekam na next :D I także zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...
      Oczywiście, że wejdę i...
      Nie powiem....xD
      Tego czy Zayn tam był dowiecie się w przyszłych rozdziałach ;D

      Usuń
  4. Cudo !
    Agh... nie lubię Cię za to że przerwałaś w takim momencie !?
    Na prawdę nie mogę się doczekać następnego rozdziału ;)
    P.s Druga część Nialla została dodana ;D
    http://nirela-one-direction.blogspot.com/2013/10/niall-cz2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD
      Cieszę się, że Ci się podobał :DDD
      Już wchodzę i czytam!!!
      :D

      Usuń
  5. Miśka ukatrupie Cię. Okay? Dlaczego w takim momencie. Nudzi Ci się? Chociaż wiem, że ja nie jestem lepsza(ale pomińmy to). Ogólnie rozdział jest cudoooooooooooooowny<3. Czekam na next z niecierpliwością. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :3333
      Tak....
      Trooooszeeeeeeeeczke mi się nudzi xDD
      Ale niiiic :D
      I bardzo dziękuję :DDDD

      Usuń
  6. Świetny! <33
    Ja chcę już next'a :D
    Zapraszam do mnie:)
    http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O KURDE! ;O
    Masakra! I co z nią teraz będzie ?!
    Pewnie Zayn się nią zaopiekuje... ;(
    Współczuuje jej...;x

    Pozdrawiam Bella♥
    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń